حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد

به گزارش عکس پارسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در پی توصیه وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا، مدیریت امور اداری نحوه حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه را تا خاتمه سال تشریح کرد.

حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس تشریح شده است ، گفت: با توجه به مصوبه وزارت متبوع و نیز سیاستهای وزارت بهداشت در راستای تامین سلامت جامعه و برنامه ریزی دانشگاه برای هفته های آینده، نحوه حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تا خاتمه سال تشریح شد.

اساتید برای برگزاری کلاسهای مجازی در دانشگاه حضور یابند

وی اضافه نمود: اعضای هیات علمی دانشگاه ضروری است برای برگزاری کلاسهای مجازی طبق (اطلاعیه معاونت آموزشی)، بعضی فعالیتهای ضروری آزمایشگاهی، برگزاری بعضی جلسات اجتناب ناپذیر دفاعیه رساله و خاتمه نامه دانشجویان و نیز فعالیتهای عادی گروه در دانشگاه حضور داشته باشند.

دانشجویان به دانشگاه مراجعه ننمایند

نصرتی توضیح داد: دانشجویان ساکن شهرستان بخاطر الزامات ایمنی و سلامت عمدتا در دسترس نخواهند بود و بطور کلی حضور دانشجویان در دانشگاه جز در موارد مطلقا ضروری و محدود آزمایشگاهی و یا ضرورت تشکیل جلسه دفاع خاتمه نامه ها با تشخیص گروه و معاونت مربوط در دانشکده توصیه نمی گردد و هیچگونه امکانات رفاهی نیز برای آنان در شرایط فعلی قابل عرضه نیست.

کارمندان می توانند با هماهنگی مدیر مافوق از مرخصی استحقاقی استفاده نمایند

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: کارمندان دانشگاه نیز ضرورت دارد در محل کار خود حضور یابند زیرا در بعضی از واحدها در صورت احتیاج به مرخصی ضروری به گونه ای که در فعالیت های جاری آن واحد خللی ایجاد نگردد افراد می توانند با هماهنگی مدیر مافوق از مرخصی استحقاقی استفاده نمایند.

دانشگاهیان در صورت وجودعلائم مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در خانه بمانند

وی خاطر نشان کرد: به تمامی همکاران اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان توصیه می گردد در صورت وجود هرگونه علائم مشکوک ابتلا به ویروس کرونا و یا حتی سرماخوردگی و آنفلونزا اکیدا از حضور در دانشگاه خودداری نموده و تا برطرف کامل علائم بیماری در منزل استراحت نمایند. بدیهی است پس از برطرف کسالت و ارائه گواهی پزشکی دانشگاه مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 796

به "حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید