خبرنگاران تغییر کاربری باغ های استان سمنان مستلزم اجرای صحیح قوانین است

به گزارش عکس پارسی، سمنان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: یاری و همکاری در برطرف مسائل در زمینه تغییر کاربری اراضی باغی این استان منوط به اجرای قوانین و مقررات فنی و کارشناسی است.

خبرنگاران تغییر کاربری باغ های استان سمنان مستلزم اجرای صحیح قوانین است

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

منوچهر فخری چهارشنبه در دیدار مردمی در ساختمان شماره 2 استانداری سمنان ابراز داشت: باید در اجرای طرح ها، ضوابط و قوانین اعمال گردد که در غیر این صورت با متخلفانی که در اجرای طرح ها تخلف نمایند، برخورد خواهد شد.

وی توضیح داد: رعایت و اجرای قوانین مربوط به صدور پروانه های ساخت واحدهای مسکونی مورد تاکید استانداری است که امیدواریم شهرداری ها به این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

فخری ادامه داد: دهیاری ها و شهرداری ها با شفاف سازی قوانین و مقررات در معین نرخ عوارض و صدور پروانه باید کوشش نمایند تا متقاضیان با مسائل کمتری روبرو شوند.

وی گفت: از شهرداری و دهیاران خواستاریم تا دستورالعمل های تصویب شده کمیسیون های عمرانی در مورد پرونده ها را به صورت دقیق اجرا نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: رسیدگی حضوری به مسائل مردم موجب می گردد تا مسوولان به طور شفاف در جریان مسائل جامعه قرار گرفته و برای برطرف آنها تدبیر مناسب اتخاذ نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 891

به "خبرنگاران تغییر کاربری باغ های استان سمنان مستلزم اجرای صحیح قوانین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تغییر کاربری باغ های استان سمنان مستلزم اجرای صحیح قوانین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید