خبرنگاران فراگیری حرفه مناسب، احتیاج اساسی معتادان بهبود یافته است

به گزارش عکس پارسی، شهرری - خبرنگاران - معاون ا ستاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از راهکارهای فاصله دریافت معتادین بهبود یافته از مواد مخدر، فراگیری حرفه و شغل مناسب است که در این راستا اداره فنی و حرفه ای شهرستان باید نسبت به راه اندازی کارگاه های آموزشی در مراکز نگهداری معتادین متجاهر اقدام کند.

خبرنگاران فراگیری حرفه مناسب، احتیاج اساسی معتادان بهبود یافته است

حسین توکلی کجانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری گفت: موضوع مقابله با مواد مخدر و آسیب های آن با همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها و نهادها محقق می گردد.

وی اعلام نمود: در مراکز نگهداری معتادین متجاهر شهرستان ری از نقاط مختلف استان تهران پذیرش انجام می گردد اما در صورت بروز موارد اورژانسی، بیماران به بیمارستان های شهرستان ری منتقل که بایستی این موضوع ساماندهی و بیماران این مراکز بر اساس برنامه ریزی به بیمارستان های شهر تهران نیز منتقل شوند.

این مسئول تاکید نمود: عظیمداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در بخش های شهرستان ری به نحو شایسته ای برگزار گردد و با توجه به بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برنامه ریزی و محتوا فراوری نمایند.

اجرای طرحهای بلند و کوتاه مدت برای ایمن سازی جاده ها

فرماندار ویژه شهرستان ری همجنین در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: ایمن سازی محورهای حادثه خیز در شهرستان طی طرح های بلند مدت و کوتاه مدت مطالعه و اجرایی می گردد.

توکلی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی ایمن سازی جاده ها هستند، اضافه کرد: مرز تقسیمات باید معین باشد و پلیس راه تهران عظیم براساس مرزبندی اقدامات لازم را انجام دهد و بخشداری ها نیز بایستی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بعضی دوربرگردان های ناایمن که باعث بروز تصادفات می گردد، تاکید نمود: در احداث دوربرگردان و سایر اقدامات جاده ای بایستی نکات ایمنی رعایت گردد تا پس از چند سال مجبور نباشیم برای اصلاح آن مبالغ هنگفت هزینه کنیم.

توکلی اعلام نمود: باید ایمنی مردم در نظر گرفته گردد چرا که اگر حوادثی رخ بدهد همه مسئولیت داریم لذا بایستی نسبت به نصب تابلو، چراغ چشمک زن، استقرار پلیس راهور، نصب دوربین کنترل سرعت و سایر اقدامات کوتاه مدت در محورهای مورد احتیاج انجام گردد تا زمانی که طرح بلند مدت اجرایی گردد.

این مسئول تاکید نمود: راههای دسترسی به شهرک های صنعتی و مسیرهای رفت و آمد فراورینمایندگان باید ایمن سازی و ساماندهی گردد تا با جلوگیری از بروز حوادث رانندگی در این محورها از تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران جلوگیری نمود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در رابطه با حجم آبهای سطحی در زیرگذرها باید مطالعات علمی انجام گردد، توضیح داد: اقدامات زیادی در حوزه حمل و نقل جاده ای در شهرستان ری اجرا شده و موارد مطرح شده در جلسه نیز باید به سرعت آنالیز و پیگیری شوند تا نارضایتی مردم را به دنبال نداشته باشد.

آنالیز ایجاد دور برگردان روستای طالب آباد، ورودی روستای خیر آباد، ورودی دوم شهر حسن آباد و شهرک صنعتی شمس آباد و آنالیز برطرف انسداد دوربرگردان توتک در محور امام رضا(ع) از جمله مواردی بودند که در این جلسه مطرح شد و پس از گفتگو و طرح های پیشنهادی توسط بخشداران، پلیس راهور، راهداری و سایر اعضای جلسه فرماندار شهرستان ری دستور داد ظرف یک هفته آینده این مسائل معین تکلیف و مجوز لازم اخذ گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1014

به "خبرنگاران فراگیری حرفه مناسب، احتیاج اساسی معتادان بهبود یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراگیری حرفه مناسب، احتیاج اساسی معتادان بهبود یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید