خبرنگاران لطفی: قبول ندارم فکری با استقلال نتیجه نگرفت

به گزارش عکس پارسی، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: این ادعا را که محمود فکری در استقلال نتیجه نگرفت، قبول ندارم؛ او با استقلال سوم جدول بود و اختلاف امتیازی با صدر جدول نداشت و نمی توان گفت فکری با آبی پوشان ناموفق بود.

خبرنگاران لطفی: قبول ندارم فکری با استقلال نتیجه نگرفت

به گزارش خبرنگاران،سعید لطفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: جدایی محمود فکری از استقلال اتفاق بود اما باید قبول کنیم بستر سازی تیم های ایرانی با مسائل زیادی روبرو است و نمی توان با دست خالی به جنگ مدیران رفت.

وی اضافه نمود: استقلال از ابتدای فصل هشت زمین تمرین را تغییر داد و این برای تیمی همچون استقلال که میلیون ها طرفدار دارد فاجعه است.

پیشکسوت استقلال اعلام نمود: پرسش من از مسوولان استقلال این است آیا حالا که طرفداران این تیم از مسائل باخبر شده اند باز هم می توانند این نقص ها را ادامه دهند و مدام محل تمرین را تغییر دهند؟!

لطفی توضیح داد: آیا فوتبال ما باید به سمتی رود که طرفداران فشار بیاورند و زمین تمرین فراهم گردد، آیا باید با اعتراض طرفداران به بازیکنان پول پرداخت گردد؟ اگر صدای طرفداران نباشد مدیران کوچک ترین امکانات را فراهم نمی نمایند.

وی تاکید نمود: قبول نمی کنم که محمود فکری در استقلال نتیجه نگرفت؛ او با استقلال سوم جدول بود و اختلاف امتیازی با صدر جدول نداشت و نمی توان گفت استقلال با آبی پوشان ناموفق بود.

بازیکن اسبق استقلال در سرانجام گفت: به عنوان یک استقلالی برای فرهاد مجیدی و سایر دستیارانش در استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آبی پوشان در سرانجام فصل بتوانند جام را تصاحب نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1481

به "خبرنگاران لطفی: قبول ندارم فکری با استقلال نتیجه نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لطفی: قبول ندارم فکری با استقلال نتیجه نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید