خرید دستگاه فتوکپی

به گزارش عکس پارسی، دستگاه فتوکپی و خرید دستگاه فتوکپی یکی از چالش هایی است که بیشتر گریبان گیر ادارات دولتی، ارگانهای نظامی و دستگاه های امنیتی است. اگر تا پیش از این مطلب خرید دستگاه کپی را یک امر عادی و ساده تصور می کردید پیشنهاد می کنیم تا مطالب این صفحه را تا پایان مطالعه فرمایید.

خرید دستگاه فتوکپی

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام مهرشاپ، اگر یک فرد عادی احتیاجمند خرید یک دستگاه فتوکپی برای راه اندازی یک کسب کار ساده باشد این معضل چندان عظیمی نخواهد بود و با یک جستجوی ساده و در بیشتر مواقع با مراجعه حضوری به فروشگاه هایی که در این عرصه فعالیت دارند خرید خود را نهایی خواهند کرد اما همین امر ساده برای ادارات دولتی، ارگان های نظامی و دستگاه های امنیتی یک چالش عظیم خواهد بود.

خرید دستگاه کپی:

تصور کنید اگر بدون توجه به مشخصات داخلی، یا شرکت سازنده، یا کشور سازنده یک دستگاه کپی اقدام به خرید آن برای یکی از مواردی که در بالا ذکر شده، کنیم. کافی است در این دستگاه فتوکپی یک حافظه با توانایی ذخیره سازی اسناد کپی شده با حجم بسیار بالا اما بسیار کوچک قرار داده گردد.

چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ در حالت اول اگر این دستگاه به اینترنت متصل گردد به سادگی با اتصال به سروری از پیش مشخص شده تبدیل به یک جاسوس خواهد شد. در حالت دوم با اتصال به یک شبکه داخلی حتی برگه هایی که چاپ شده اند را نیز کپی برداری نموده و به وسیله هر کدام از سیستم های متصل به اینترنت اسناد کپی شده را برای سرور مد نظر ارسال خواهد نمود و در حالت سوم اگر در طول مدت عمر مفید خود اصلا به اینترنت متصل نگردد پس از به سرانجام رسیدن عمر مفید دستگاه طبق روال اداری در ایران دستگاه مزبور به مزایده گذاشته خواهد شد و کافی ست جاسوسان دستگاه مذکور را به بالاترین پیشنهاد خریداری نموده و اقدام به تخلیه اطلاعاتی کنند.

شاید به فکر شما هم این شیوه های کثیف رجوع ننموده باشد اما در عصر حاضر هیچ چیز از دشمنان بعید نیست. برای همین فراوری دستگاه فتوکپی در ایران به نوعی یک صنعت استراتژیک و امنیتی ست که فعلا در این عرصه اقدامی صورت نگرفته اما می توان دستگاه کپی مورد احتیاج را از فروشگاه های معتبر و با دقت به مشخصات فنی آن ها خریداری کرد.

با توضیحاتی که دادیم باید متوجه شده باشید که خرید دستگاه کپی تا چه اندازه می تواند پر اهمیت وحساس باشد.

حالا اگر قرار باشد این دستگاه تا در یک واحد صنفی ساده هم باشد باید به نکاتی مهمی مانند سرعت چاپ و کپی برداری، طول عمر قطعات قیمت لوازم یدکی و وجود لوازم آن در بازار و نیز هزینه تعمیر و سرویس و نگهداری آن در سال چقدر است و آیا برای کار در یک واحد صنفی صرفه مالی دارد یا خیر.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1245

به "خرید دستگاه فتوکپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید دستگاه فتوکپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید