دندان درد و وزوز گوش را در 3 دقیقه درمان کنید

به گزارش عکس پارسی، به کمک فشار چند نقطه بدن به مدت 3 دقیقه سردرد، سرگیجه و وزوز گوش را درمان کنید.

دندان درد و وزوز گوش را در 3 دقیقه درمان کنید

به گزارش خبرنگار ، طب فشاری از عهد باستان در بسکمک از طب های سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است، بر اساس این طب با فشار برخی نقاط بدن می توان به بهبود عملکرد اعضای بدن و درمان برخی بیماری ها کمک کرد.

طب فشاری بر اساس طب سوزنی ایجاد شده است، در این طب باستانی با فشار برخی نقاط بدن اعصاب تحریک می شوند و با بهبود گردش خون به تسکین دردها، بهبود خواب، درمان سر درد و وزوز گوش کمک می کنند.

نقطه ای که سردرد و میگرن را تسکین می بخشد

چشم سوم یکی از نقاطی است که برای تسکین سردرد و حمله های میگرنی استفاده می شود، کافی است تا این نقطه که در بین ابرو های شما و بالای بینی قرار گرفته است فشار دهید تا با بهبود عملکرد رگ های خونی و اکسیژن رسانی بهتر تاثیر آن را ببینید.

دو روش برای بهبود عملکرد گردش خون در نقطه چشم سوم وجود دارد؛ روش اول با انگشت اشاره خود نقطه چشم سوم خود را 60 ثانیه فشار دهید و در روش دوم که در ایجاد آرامش موثر است کافی است تا بدون بلند کردن انگشت خود این نقطه را ماساژ دهید تا اثر آرام بخشی آن را مشاهده کنید.

درمان وزوز گوش و گرفتگی عضله

فشار نقطه دروازه آگاهی ( Gates of consciousness) در بهبود عملکرد و گرفتگی عضله ها تاثیر دارد همچنین فشار این نقطه به تسکین سردرد و گرفتگی عضلات گردن کمک می کند، افزون بر این فشار این نقطه در درمان سرگیجه، درد چشم و وزوز گوش موثر است؛ کافی است تا به مدت 5 ثانیه با انگشت دو دست خود این نقطه را فشار و سپس به مدت 3 دقیقه این نقطه را ماساژ دهید.

با فشار این نقطه خوب بخوابید

نقطه GV16 بین سر و گردن فواید بسکمک در سلامت بدن شما را خواب راحت، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تسکین سردرد، دندان درد و درد های عضلانی و بهبود عملکرد سیستم گردش خون از تاثیرات طب فشاری در این نقطه است؛ برای استفاده از این روش و تاثیرات مثبت آن کافی است تا یک قطعه یخ را به مدت 3 ثانیه در این قطعه فشار دهید پس از این کار به سرعت نتیجه آن را شاهد خواهید بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 243

به "دندان درد و وزوز گوش را در 3 دقیقه درمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دندان درد و وزوز گوش را در 3 دقیقه درمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید