دیابت؛ بحران انگلیس

به گزارش عکس پارسی، نتایج یک آنالیز آماری حاکی از آن است، روزانه 5 هزار نفر در بیمارستان های انگلیس به دلیل دیابت پذیرش می شوند.

دیابت؛ بحران انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز آماری حاکی از آن است، روزانه 5 هزار نفر در بیمارستان های انگلیس به دلیل دیابت پذیرش می شوند.

آمارها نشان می دهد، از هر 10 مورد بستری، یک نفر مبتلا به دیابت است و به دلیل عارضه های ناشی از آن راهی بیمارستان می گردد.

سال گذشته بیش از 1.7 میلیون نفر از بیماران دیابتی نوع 2 در بیمارستان بستری شدند؛ هزینه درمان این بیماری نیز طی یک دهه اخیر بیش از 2 برابر شده است.

کارشناسان مؤسسه بهداشت انگلیس هشدار داده اند، افراد مبتلا به دیابت نوع دوم نیازمند ده ها ویزیت پزشک در طول یک سال هستند.

به نظر می رسد این بیماری تأثیر نگران کننده ای بر روی زنان جوان داشته و عامل آن اضافه وزن و عدم تحرک بوده است.

عوارض ویران کننده دیابت که شامل حمله قلبی، سکته مغزی، نارسایی کلیه و قطع عضو است، سازمان بهداشت انگلیس را دچار بحران نموده است.

آمار و ارقام نشان می دهد در سال 2018/19 حدود 4 هزار و 992 پذیرش برای زنان 20 تا 29 سال مبتلا به دیابت نوع دوم اجرا شده و این در حالیست که پذیرش مردان یک هزار 772 نفر بوده است.

سال گذشته بیش از 1.7 میلیون نفر مبتلا به دیابت نوع 2 در بیمارستان بستری شدند و هزینه آن برای بهداشت انگلیس حدود 22 میلیون پوند در روز بود.

این رقم در یک دهه دو برابر شده و شب گذشته رئیس مؤسسه بهداشت این کشور هشدار داد: با وجود افزایش مداوم آمار دیابت نوع 2، روند چاقی همچانان رو به افزایش است.

این آمار همچنین نشان می دهد که 940 مورد پذیرش شامل بچه ها و نوجوانان 19 ساله و کمتر در سال 2018/19 وجود داشته؛ این درحالیست که عوامل بروز آن تا میزان بسیار زیادی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 455

به "دیابت؛ بحران انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابت؛ بحران انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید