رزمایش هوایی مشترک مصر- فرانسه شروع شد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از عرب نیوز، نیروی هوایی مصر و فرانسه رزمایش های هوایی مشترک خود را با هدف پشتیبانی از کوشش ها برای حفظ امنیت و ثبات دریانوردی در منطقه و همچنین تقویت قابلیت های دوجانبه از یک پایگاه هوایی در مصر و با شرکت شماری از هواپیماهای جنگی شروع کردند.

رزمایش هوایی مشترک مصر- فرانسه شروع شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

یک سخنگوی ارتش مصر با انتشار یک پیغام در صفحه فیسبوک خود نوشت که این رزمایش در چارچوب طرح مانور مشترک با نیروهای مسلح [کشورهایی] که با قاهره پیوندهای نزدیکی دارند، انجام می گردد.

مراحل اولیه این رزمایش ها شامل مجموعه ای از کنفرانس ها با هدف استانداردسازی مفاهیم جنگی و تبادل کارشناسان رزمایش به همراه اجرای پروازهای آموزشی با مأموریت های عملیاتی برای نیروهای شرکت کننده است.

لازم به ذکر است که مصر به تازگی رزمایش های دریایی مشترک خود با نیروهای یونان در دریای مدیترانه را با مشارکت ناوچه جنگی طباء و ناو جنگی یونان موسوم به اچ- اس هیدرا اف -452 به انجام رسانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1418

به "رزمایش هوایی مشترک مصر- فرانسه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش هوایی مشترک مصر- فرانسه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید