رشیدی: بهتر است مجیدی بماند، مدیران استقلال حرف های روشنی نمی زنند

به گزارش عکس پارسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید بهتر است فرهاد مجیدی در استقلال بماند و به اسم سرمربی آبی ها ابقا گردد.

رشیدی: بهتر است مجیدی بماند، مدیران استقلال حرف های روشنی نمی زنند

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان مرکز گفت: نمی دانم دقیقا چه اتفاقی پیرامون باشگاه استقلال رخ می دهد و چه مشکلاتی باعث شده است این حواشی پیش بیاید. به نظر من با این شرایط معین نیست چه اتفاقاتی در آینده رخ دهد.

او در ادامه با انتقاد به موضع گیری و واکنش مدیران باشگاه استقلال گفت: مدیران صحبت های روشنی بیان نمی نمایند. مدیرعامل که از طرف وزیر ورزش گماشته می گردد و آن ها کارهای لازم را انجام می دهند. متاسفانه کسی که مدیریت ورزشی بلد باشد، ما در این کشور ما کم داریم. ما افرادی مثل داریوش مصطفوی و محمد دادکان کم داریم. من مددی را تا به حال ندیدم و ایشان را خیلی نمی شناسم و واقعا با وجود این شرایط نمی توانم نظر خیلی دقیقی به او بدهم.

رشیدی در پاسخ به این سول که با وجود مشکلاتی که استقلال به آن دچار شده است، بهتر است مجیدی سرمربی استقلال بماند یا خیر، گفت: از اینکه مجیدی یک مربی خوب و جوانی است، شکی نیست. در حال حاضر مدیران ما در پی نتیجه هستند و کاری به آینده هم ندارند.

او اضافه نمود: مجیدی کارهایی که نموده است و جوانانی به فوتبال معرفی نموده است اما بعضی از تصمیم ها، سلیقه ای است و مجیدی ترجیح داده است که جوانگرایی کند. اگر جابجایی سرمربی صورت نگیرد، به نظر من به صلاح استقلال است. مجیدی بعضی اوقات کارهایی نموده است که شاید به مذاق پیشکسوت ها خوش نیامده است اما بهتر است که مجیدی در استقلال بماند و برای سازندگی استقلال کوشش کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در سرانجام و در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی با وجود شرایط این روزهای آبی ها، ترجیح می دهد در استقلال بماند یا خیر، اظهار داشت: شخصیت مجیدی به گونه ای است فکر می کنم به هیچ وجه در استقلال نمی ماند و مثل سال های گذشته از استقلال جدا می گردد. با توجه به اتفاقاتی که برای فرزاد مجیدی پیش آمده است و او نتوانسته است در کادر فنی جایی پیدا کند، فکر می کنم خود فرهاد هم تصمیم بگیرد از استقلال جدا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1754

به "رشیدی: بهتر است مجیدی بماند، مدیران استقلال حرف های روشنی نمی زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: بهتر است مجیدی بماند، مدیران استقلال حرف های روشنی نمی زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید