برطرف خطر حذف ماسوله غرب کشور از لیست روستاهای هدف گردشگری

به گزارش عکس پارسی، مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد از کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور اطلاع داد.

برطرف خطر حذف ماسوله غرب کشور از لیست روستاهای هدف گردشگری

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز در روستای هدف گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور موجب منتفی شدن زنگ خطر حذف این روستا از لیست روستاهای هدف گردشگری کشور شد.

وی اضافه کرد: به تازگی ساخت وسازهای غیرمتعارف و غیرمجاز به سبک و سیاق بناها و ساختمان های امروزی و جدید بافت و معماری سنتی روستای ملحمدره را ناهمگون نموده بود و با تداوم ساخت وسازهای غیرمجاز به سبک معماری امروزی در روستای هدف گردشگری ملحمدره خطر حذف این روستا از لیست روستاهای هدف گردشگری کشور بیشتر قوت می گرفت و خطری جدی این روستا را تهدید می کرد.

اکبری شایگان توضیح داد: حذف روستای ملحمدره از روستاهای هدف گردشگری کشور بسیاری از فرصت ها و ظرفیت های اشتغال و توریسم و گردشگری را توسط این روستا در شهرستان از دست می دادیم.

وی تأکید کرد: با کنترل این گونه ساخت وسازها از طریق نظارت ها و نیز توجیه اهالی روستا نسبت به بحث خطر حذف روستا از لیست روستاهای گردشگری خوشبختانه این امر منتفی گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 38

به "برطرف خطر حذف ماسوله غرب کشور از لیست روستاهای هدف گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف خطر حذف ماسوله غرب کشور از لیست روستاهای هدف گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید