روسیه ادعاها درباره استفاده از زیرساخت های ایران برای حمله سایبری را رد کرد

به گزارش عکس پارسی، سفارت روسیه در انگلیس پنجشنبه ادعاهای مطرح شده در رسانه های غربی مبنی بر تلاش هکرهای روس برای موج سواری روی یک عملیات سایبری ایران و استفاده از آن به عنوان پوشش برای حمله به سازمان های دولتی در ده ها کشور را رد کرد.

روسیه ادعاها درباره استفاده از زیرساخت های ایران برای حمله سایبری را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روسیه ادعاهای مطرح شده در رسانه های غربی مبنی بر تلاش هکرهای روس برای موج سواری روی یک عملیات سایبری ایران و استفاده از آن به عنوان پوشش برای حمله به سازمان های دولتی در ده ها کشور را رد کرده و آن را تفسیری نامطلوب از یک گزارش امنیتی توصیف کرده است.

پیش از این رسانه های غربی به نقل از مقام های امنیتی انگلیس ادعا کرده اند یک گروه هکری به نام Turla طی 18 ماه گذشته از ابزارها و زیرساخت های رایانه ای ایران برای نفوذ به سازمان هایی در دست کم 20 کشور استفاده کرده است.

سخنگوی سفارت روسیه در انگلیس روی وب سایت مربوط به این سفارتخانه نوشته است: این گزارش ها، تفسیری نامطلوب از یک گزارش مختصر مرکز امنیت سایبری انگلیس و آژانس امنیت ملی آمریکا است.

او در ادامه گفت: سازمان های امنیتی خودشان هیچ اتهامی علیه روسیه و شهروندان روسیه مطرح نمی کنند. این سخنگو در ادامه گفت این گزارش در واقع به دنبال شکاف انداختن بین ایران و روسیه است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 509

به "روسیه ادعاها درباره استفاده از زیرساخت های ایران برای حمله سایبری را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ادعاها درباره استفاده از زیرساخت های ایران برای حمله سایبری را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید