زاکانی: نباید از مردم بخواهیم زمین هایشان را مجانی واگذار کنند

به گزارش عکس پارسی، شهردار تهران گفت: نباید به مردم ظلم کنیم و از آنان بخواهیم زمین هایشان را مجانی به ما واگذار کنند.

زاکانی: نباید از مردم بخواهیم زمین هایشان را مجانی واگذار کنند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران روز شنبه در جلسه بررسی راهکار های مولدسازی املاک منطقه ها 22 گانه در جمع شهرداران منطقه ها با بیان اینکه باید طرف مردم باشیم نه پیمانکار و پولدار اظهار کرد: چرا باید به قیمت بسیار پایین زمین های مردم را بخریم در حالی که می دانیم قرار است آن منطقه در آینده رشد کند.

وی ادامه داد: می توانیم اکنون یک ملک را مثلا در منطقه 17 با قیمت خیلی ارزان بخریم، اما ما که می دانیم چه آینده ای در پیش مردم آن منطقه است. احداث 9 کیلومتر باغ راه مابین منطقه 17 و 18 حتماً روی فضای منطقه و قیمت املاک اثر دارد.

شهردار تهران گفت: با مشارکت مردم می توانیم به آن ها بگوییم در ازای زمین شان دو سال بعد در همین نقطه به شما مسکن می دهیم.

زاکانی بیان کرد: باید طرف مردم غش کنیم، چرا باید طرف پیمانکار و پولدار غش کنیم. اگر پولدار و کارآفرین می خواهد سود خودش را ببرد مسئله ای نیست، اما مردم اصل هستند.

وی در ادامه با اشاره به تحت فشار قرار گرفتن مردم در منطقه های مانند نفراباد شهر ری گفت: چرا باید به مردم ظلم کنیم؟ می توانیم مردم را مشارکت دهیم و برای مقدمه پولی به صاحب ملک بدهیم تا بتواند منزلی را اجاره کند.

شهردار تهران بیان کرد: باید از همین الان قدر السهم او از خانه را تعیین و جانمایی شده باشد، ممکن است سهمش سه دانگ شود، ولی این سه دانگ در آینده 10 برابر قیمت امروز زمینش می ارزد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1930

به "زاکانی: نباید از مردم بخواهیم زمین هایشان را مجانی واگذار کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: نباید از مردم بخواهیم زمین هایشان را مجانی واگذار کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید