سرمربی تیم فوتسال آذرخش: چاره ای جز بردن حفاری نداشتیم

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مقابل ملی حفاری بازی بسیار خوبی داشتیم و چاره ای جز بردن نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش: چاره ای جز بردن حفاری نداشتیم

عباس روزپیکر پس از پیروزی 2 بر یک تیمش در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور برابر ملی حفاری، اظهارکرد: بازی بسیار خوبی بود و چاره ای جز بردن نداشتیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم. بازی خیلی سختی بود اما با سیاستی که تعریف کردیم، خدا را شکر توانستیم از حریف پیش بیفتیم و با مدیریت بازی، برنده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کردید، امروز بتوانید ملی حفاری را در خانه اش شکست دهید؟ گفت: بازی سختی بود ما در دور رفت عملکرد خیلی بهتری مقابل ملی حفاری داشتیم و باید می بردیم. اما در بازی امروز، ملی حفاری از ما بهتر بازی کرد. خدا را شکر می کنم زیرا بازیکنانم برخلاف باشگاه و دیگران تلاش می کنند و برای آن ها شاد هستم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: سه بازی دیگر در پیش داریم و باید در این دیدارها به برتری برسیم تا در لیگ برتر بمانیم و ان شاءالله همه تماشاگران حمایت و بازیکنان نیز تلاش کنند تا در لیگ حفظ شویم.

وی درباره دیدار آینده تیمش برابر شهروند ساری هم مطرح نمود: بازی سختی داریم زیرا این تیم بازیکنان بسیاری دارد. تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 680

به "سرمربی تیم فوتسال آذرخش: چاره ای جز بردن حفاری نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتسال آذرخش: چاره ای جز بردن حفاری نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید