شنانی: فرعباسی تیم را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با تمجید از عملکرد حبیب فرعباسی دروازه بان این تیم در مهار پنالتی شهباززاده (بازیکن سپاهان) گفت: فرعباسی ما را در بازی نگه داشت که توانستیم مقابل تیم بزرگ سپاهان به پیروزی برسیم.

شنانی: فرعباسی تیم را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است

حسین شنانی پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، سپاهان تیم بزرگی است و می دانستیم که کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: خوشبختانه در نیمه نخست توانستیم به خوبی بازی را اداره کنیم؛ روی یک اشتباه پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شد؛ اما خدا را شکر می کنم که دروازه بان تیم توانست با مهار ضربه پنالتی ما را در بازی نگه دارد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: اگر ضربه پنالتی سپاهان تبدیل به گل می شد، ممکن بود نتیجه بازی به گونه ای دیگر گردد. در نیمه دوم بعد از مهار پنالتی توانستیم به جریان بازی برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اضافه نمود: با تفکرات تارتار توانستیم فرایند بازی را به سود خودمان تغییر دهیم و به گل فزونی در این میدان برسیم و در نهایت 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی با تمجید از عملکرد فرعباسی در مهار پنالتی سجاد شهباززاده، گفت: فرعباسی دروازه بان بسیار خوبی است، امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر او باشیم.

شنانی اعلام کرد: ذوب آهن تیم جوان و خوبی است، درست است که بازیکنان بزرگ و پرآوازه ای در ترکیب تیم ما نیستند، اما همه ما در کنار هم برای موفقیت تیم کوشش می کنیم و مطمئن باشید در خاتمه فصل ذوب آهن صندلی بالایی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1825

به "شنانی: فرعباسی تیم را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنانی: فرعباسی تیم را در بازی نگه داشت، سپاهان تیم بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید