سیدبندی و زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش عکس پارسی، با انتها بازی های شب دوم از هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سیدبندی قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها تعیین شد.

سیدبندی و زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگاران، بازی های شب دوم از هفته آخر مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) برگزار گردید و سه تیم دیگر هم جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کردند؛ لیل و سالزبورگ از گروه G و بنفیکا از گروه E.

اکنون تنها تکلیف یک سهمیه به جای مانده تعیین نشده است که آنهم به برنده بازی امشب تیم های آتالانتا و ویارئال اختصاص پیدا خواهد نمود. بازی این دو تیم قرار بود شب گذشته همزمان با بازی های دیگر برگزار گردد، اما بارش شدید برف در شهر برگاموی ایتالیا منجر به لغو بازی شد. برنده این بازی هم اما در هر صورت پس از منچستریونایتد به عنوان تیم دوم گروه F صعود خواهد نمود (ویارئال با یک تساوی هم صعود می نماید) و به این ترتیب سیدبندی قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی تعیین شد.

در قرعه کشی اولین مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار می گیرند و تیم های پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر، بنفیکا، آتالانتا یا ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار خواهند گرفت.

در مرحله یک هشتم نهایی محدودیت هایی برای رویارویی تیم ها وجود دارد به این نحو که هیچ دو تیمی از یک کشور و هیچ دو تیمی که در مرحله گروهی با یکدیگر همگروه بوده اند مقابل هم قرار نخواهند گرفت.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز دوشنبه هفته آینده از ساعت 14:30 به وقت تهران در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1869

به "سیدبندی و زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدبندی و زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید