شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع کرونا تسهیلات می گیرند

به گزارش عکس پارسی، قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در امور فناوری گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد آسیب دیده از شیوع کرونا تسهیلات پرداخت می کند.

شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع کرونا تسهیلات می گیرند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست مجازی که با حضور مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی و برقراری ارتباطی تصویری با روسای پارک های علم و فناوری درمحل وزارت علوم برگزار گشت، کشمیری، عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص پیشگیری از ضرر و زیان شرکت ها در دوران کرونایی فعالیت های مناسبی داشته است، گزارش از نحوه ارائه تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع کرونای مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ارائه کرد.

سپس قربانی و ملکی، معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی گزارشی در خصوص خدمات 5گانه این صندوق به شرکت های فناور و دانش بنیان در دوران بحران کرونا ارائه کردند.

این خدمات مواردی از قبیل ارائه تسهیلات برای کاهش خسارت شرکت های خسارت دیده ناشی از کرونا، تسهیلات استقرار شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری، سرمایه گذاری بر روی طرح های دانش بنیان، گرنت تحقیق و توسعه و ارائه خدمات برای توانمند سازی شرکت ها را شامل می شد که مسئولان این صندوق دو خدمت اول را تشریح کردند و به سوالات مختلف روسای پارک های علم و فناوری در این خصوص پاسخ گفتند.

همچنین مقرر شد در نشستی دیگر که در آینده نزدیک برگزار می شود، سه خدمت دیگر صندوق نوآوری و شکوفایی برای روسای پارک ها ارائه شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 969

به "شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع کرونا تسهیلات می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع کرونا تسهیلات می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید