طرز تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین

به گزارش عکس پارسی، اگر عاشق ورزش کردن و زندگی سالم هستید، حتما میانه خوبی با اسموتی دارید. اسموتی را می توانید به عنوان یک نوشیدنی سریع و خوش طعم بعد از تمرینات ورزشی یا حتی یک وعده یِ نیروبخش برای زمان هایی که فرصت کافی ندارید، میل کنید. همه با شنیدن کلمه اسموتی یاد میوه های قرمز رنگ می افتند اما امتحان کردن این نوشیدنی خاص، نظر شما را تغییر می دهد؛ پس طرز تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین را بخوانید و بعد از آماده کردن و نوشیدنش برای انجام تمرین های ورزشی تان آماده شوید.

طرز تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

برای شمایی که هر روز تمرینات سنگین ورزشی را انجام می دهید، مصرف موادغذایی سرشار از پروتئین اهمیت زیادی دارد و حتما خوب می دانید که بهتر است بیشترین میزان پروتئین را با خوردن کمترین میزان غذا به بدنتان برسانید تا دچار چاقی نشوید. اسموتی سیب و دارچین یک میان وعده سالم، یک شام سبک و جایگزینی برای خوراکی های غیر سالم و پرکالری است. اگر شما شیرینی پای سیب را دوست دارید حتما از خوردن اسموتی سیب و دارچین لذت می برید.د

  • مواد لازم برای تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین

پرومیلک وانیلی کاله دو پیمانه

آووکادو یک چهارم

سیب (پوست گرفته و خرد شده) دو عدد

دارچین یک چهارم قاشق غذاخوری

پودر پروتئین دو سوم پیمانه

یخ شش عدد

  • طرز تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین

تمام مواد را همراه با پروملیک داخل مخلوط کن بریزید و آن را روشن کنید تا مواد به مدت 30 الی 60 ثانیه مخلوط شوند. حالا اسموتی را داخل لیوان بریزید و با یاری یک اسلایس سیب یا توت فرنگی آن را تزئین کنید.

این اسموتی خوشمزه و خنک، نزدیک به 535 کیلوکالری انرژی دارد، میزان کربوهیدرات موجود در آن حدودا 56 گرم است، حدود 50 گرم پروتئین دارد و میزان چربی موجود در آن هم 12 گرم است. البته یادتان نرود که چربی موجود در این اسموتی، چربی مفید است و دلیلی برای پرهیز از مصرف آن وجود ندارد.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 401

به "طرز تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه اسموتی ورزشی سیب و دارچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید