محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟

به گزارش عکس پارسی، در جهان هر کشور استاندارد خاص خود را برای درجه بندی هتل ها دارد، اما یکی از مشهورترین و معتبرترین نظام های هتلی، متعلق به اتحادیه اروپا است که به طور دقیق معیارهای یک هتل را بر طبق ستاره های آن بیان نموده است. هتل های اسپانیا نیز بر طبق استانداردهای این اتحادیه ساخته شده اند و تنوع بسیار بالایی دارند؛ بنابراین در سفر به تور اسپانیا دغدغه انتخاب هتل را نداشته باشید، چرا که شما می توانید با توجه به هزینه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید مناسب ترین هتل را انتخاب کنید.

محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟

با قیمت تور اسپانیا بهار 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

هتل های مادرید در تور اسپانیا:

Geran Melia Hotel

این هتل 5 ستاره برای کسانی که به ساختمان های تاریخی شهر مادرید علاقه دارند بهترین گزینه است. چرا که ساختمان آن در مرکز شهر و نزدیک آثار تاریخی مانند کاخ سلطنتی، تئاتر شهر، کلیسای جامع و موزه دل پرادو قرارگرفته است. موقعیت مکانی هتل باعث می گردد تا شما به راحتی به مراکز اصلی شهر دسترسی داشته باشید.

معماری هتل بسیار زیبا است و از نقاشی های Velazquez نقاش معروف اسپانیایی الهام گرفته شده است. هرکدام از اتاق های هتل دارای بالکن هایی هستند که نمای فوق العاده شهر مادرید را به نمایش می گذارند، از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سالن ماساژ تایلندی و رستوران های فرانسوی و اسپانیایی با غذاهای بسیار لذیذ اشاره نمود.

آدرس: Cuesta Santo Domingo 5, 28013 Madrid, Spain

Geran Melia Hotel

Villa Magna Hotel

این هتل 5 ستاره، ساختمانی بسیار لوکس و شیک دارد و در مدرن ترین خیابان مادرید ساخته شده است. بزرگ ترین مزیت هتل، قرار دریافت در نزدیکی مراکز خرید شهر مادرید است و مناسب ترین گزینه برای کسانی است که عاشق خرید کردن هستند.

اتاق های هتل بسیار مدرن و دارای پیشرفته ترین امکانات هتلی هستند. این هتل به خاطر داشتن سالن بدنسازی با پیشرفته ترین تجهیزات و همچنین کارکنان خوش اخلاق و میهمان نواز در نزد گردشگران بسیار محبوب می باشد.

آدرس: Paseo Castellana, 22, Salamanca, 28046 Madrid, Spain

Villa Magna Hotel

Miguel Angel Hotel

هتلی 4 ستاره است که در نزدیکی برج های کیو و ایستگاه مترو پلازا دکاستیلا واقع شده است؛ بنابراین شما با اقامت در این هتل دغدغه ای برای رفتن به مراکز تاریخی و تفریحی شهر مادرید نخواهید داشت و می توانید به راحتی به وسیله مترو خود را به این مراکز برسانید.

این اقامتگاه از تمامی امکانات یک هتل 4 ستاره برخوردار است، اتاق های آن بسیار تمیز و مرتب هستند و برای کسانی که می خواهند اقامتی به صرفه و راحت در مادرید داشته باشند، انتخابی مناسب است.

آدرس: Miguel Ángel, 29-31, Chamberí, 28010 Madrid, Spain

Miguel Angel Hotel

Melia Avenida Hotel

این هتل 4 ستاره از هتل های محبوب گردشگرانی است که می خواهند با هزینه ای مناسب اقامتی آرام را در مادرید داشته باشند.

شاید ساختمان هتل خیلی شیک به نظر نرسد، اما وجود اتاق های بسیار تمیز و کارکنان خوش اخلاق باعث شده تا گردشگران امتیاز خوبی به آن بدهند. از هتل تا مرکز شهر مادرید 10 دقیقه پیاده راه است. از امکانات هتل می توان به مرکز درمان آبگرم، سالن بدنسازی و همچنین شاتل رایگان به فرودگاه اشاره نمود.

آدرس: Juan Ignacio Luca de Tena, 36, San Blas, 28027 Madrid, Spain

Melia Avenida Hotel

هتل های بارسلون:

Mercer Hotel

هتل 5 ستاره بسیار لوکس و شیک در قلب شهر بارسلونا ساخته شده است و با قرار دریافت در کنار مترو، راه را برای رسیدن میهمانان خود به مراکز تاریخی شهر راحت نموده است.

ساختمان هتل در نزدیکی مراکز خرید و ساحل زیبای شهر بارسلون واقع شده است. اتاق های هتل بسیار لوکس و مجهز هستند و معماری بسیار زیبا و خلاقانه ای دارند. وجود یک حیاط با درختان فوق العاده زیبا و عجیب زیبایی هتل را دوچندان نموده است.

آدرس: Dels Lledo, 7, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spain

Mercer Hotel

Alma Hotel

هتل 5 ستاره با ساختمانی بسیار جذاب و منحصر به فرد که در مرکز شهر بارسلون واقع شده است. اتاق های هتل دکوراسیونی متفاوت و شیک دارند که همگی دارای امکانات پیشرفته هتلی هستند.

وجود رستوران های شیک، مرکز آبگرم، استخر با سونا و سالن ماساژ و بدنسازی از امکانات هتل هستند.

آدرس: Mallorca, 269-271, Eixample, 08008 Barcelona, Spain

Alma Hotel

Catalonia Hotel

یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره در شهر بارسلون است. اتاق های هتل بسیار ساده هستند، اما اندازه بزرگ آن ها با امکانات عالی سبب شده تا مسافران این هتل را برای اقامت در بارسلون انتخاب نمایند.

ساختمان هتل در نزدیکی کلیسای معروف ساگرادا فامیلیا و مراکز خرید بارسلون واقع شده است. وجود 3 ایستگاه مترو در نزدیکی آن از دیگر مزیت های هتل در تور اسپانیا است.

آدرس:Avenida Meridiana, 151, Sant Martí, 08026 Barcelona, Spain

Catalonia Hotel

Ayre Hotel Gran via

این هتل 4 ستاره مدرن هم در مرکز شهر بارسلون واقع شده است. اتاق های آن همگی مجهز به تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و سایر استانداردهای یک هتل 4 ستاره هستند. این هتل در نزدیکی نمایشگاه های معروف بارسلون واقع شده است و فقط چند ایستگاه با ساختمان های تاریخی بارسلون در تور اسپانیا فاصله دارد.

آدرس: Gran Vía de les Corts Catalanes 322, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona, Spain

Ayre Hotel Gran via

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 660

به "محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبترین هتل های اسپانیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید