محرومیت مدافع پرتغال قبل از بازی با اروگوئه

به گزارش عکس پارسی، دانیلو پریرا در تمرین تیم ملی پرتغال دچار شکستگی شد و به این ترتیب مدافع پاری سن ژرمن دو بازی به جای مانده در دور گروهی جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

محرومیت مدافع پرتغال قبل از بازی با اروگوئه

کادر پزشکی پرتغال چندان خوش بین نیستند که این بازیکن حتی برای دور حذفی در صورت صعود پرتغال آماده باشد. در حال حاضر تنها گزارش شده است که وی نمی تواند در ملاقات مقابل کره جنوبی و اروگوئه حضور داشته باشد.

پیروزی سخت 3 بر 2 مقابل غنا در اولین بازی باعث شد تا تیم تحت رهبری فرناندو سانتوس در صدر جدول رده بندی گروه F قرار گیرد. در دیگر بازی این گروه اروگوئه و غنا به تساوی بدون گل دست یافتند و تا اینجای کار در رده دوم مشترک هستند.

کریستیانو رونالدو از روی پنالتی، ژائو فلیکس و رافائل لیائو برای پرتغال در این ملاقات گلزنی کردند. رونالدو با گلزنی در این بازی یک رکورد تازه دیگر را به نام خود به ثبت رساند. او به نخستین بازیکن در تاریخ جام های جهانی تبدیل شد که در 5 دوره این رقابت ها پیروز به گلزنی شده است.

رونالدو در جام های جهانی 2006 ، 2010 و 2014 پیروز به زدن یک گل شد این در حالی است که در جام جهانی 2018 روسیه 4 گل زد و در جام جهانی کنونی هم فعلا یک گل به ثمر رسانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2115

به "محرومیت مدافع پرتغال قبل از بازی با اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت مدافع پرتغال قبل از بازی با اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید