محمد دانشگر در اختیار باشگاه نهاده شد، فرهاد مجیدی: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد

به گزارش عکس پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- پس از خاتمه بازی استقلال و اتفاقاتی که در رختکن این تیم رخ داد، سرمربی آبی پوشان مدافع تیمش را در اختیار باشگاه قرار داد.

محمد دانشگر در اختیار باشگاه نهاده شد، فرهاد مجیدی: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد

به گزارش خبرنگاران، استقلال پیروز شد مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را به سلامت پشت سر بگذارد و شاگردان مجیدی در یک ملاقات خارج از خانه، با نتیجه دو بر یک از سد پیکان عبور کردند که البته این بازی انتها پرحاشیه ای برای آبی پوشان داشت. در جریان بازی و در صحنه ای، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر با یکدیگر به جر و بحث پرداختند. اعتراض دانشگر به دلیل عملکرد اسماعیلی بر روی یکی از ضربات کرنر بود که ظاهرا این جر و بحث به بیرون از زمین بازی و درون رختکن تیم نیز کشیده شده و به گفته خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهدای شهر قدس، دانشگر با عصبانیت رختکن تیم را ترک نموده که حتی وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز با اشاره به این موضوع، آن را ناشی از ناراحتی بازیکنان به دلیل عملکرد در نیمه دوم دانست.

حالا و پس از اتفاقات اتفاق افتاده، رسانه رسمی باشگاه استقلال از تنبیه انضباطی دانشگر خبر می دهد. به گزارش رسانه رسمی استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

دانشگر در فصل گذشته و پس از بازی مقابل همین پیکان بود که باز هم از سوی مجیدی از تیم کنار گذاشته شد که البته او بعد از مدتی و پس از عذرخواهی، دوباره به تمرینات بازگشت. ظاهرا ملاقات مقابل پیکان برای این مدافع آبی پوشان خوش یمن نیست و او برای دومین بار متوالی بعد از جدال با خودروسازان از حضور در تمرینات تیم منع می گردد.

سرمربی استقلال پس از اینکه محمد دانشگر را در اختیار باشگاه گذاشت، گفت که در تیم او بازیکن سالاری جایی ندارد. حواشی پیش آمده پس از بازی استقلال و کیان از جمله درگیری محمد دانشگر با فرشید اسماعیلی که ظاهرا به رختکن تیم نیز کشیده شده است، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا مدافع تیمش را از حضور در تمرینات منع نموده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

مجیدی پس از انتها بازی در تبادل نظر با سایت رسمی باشگاه، ضمن تبریک به طرفداران در مورد دو پیروزی اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من آمده ام تا استقلال را با پشتوانه شما طرفداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه کوشش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه عظیم استقلال خدشه دار گردد.

وی اضافه نمود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همیشه مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد. سرمربی استقلال در انتها نیز گفت: هیچ نامی عظیمتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، ضمن تبریک به طرفداران در مورد دو پیروزی اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من آمده ام تا استقلال را با پشتوانه شما طرفداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه کوشش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه عظیم استقلال خدشه دار گردد.

وی اضافه نمود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقب و شخصیت باشگاه را همیشه مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال توضیح داد: هیچ نامی عظیمتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1522

به "محمد دانشگر در اختیار باشگاه نهاده شد، فرهاد مجیدی: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد دانشگر در اختیار باشگاه نهاده شد، فرهاد مجیدی: در استقلال بازیکن سالاری جایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید