مربی ماشین&zwnjسازی: یک امتیاز کمترین حق&zwnjمان بود

به گزارش عکس پارسی، مربی ماشین سازی می گوید این تیم در لیگ برتر می ماند.

مربی ماشین&zwnjسازی: یک امتیاز کمترین حق&zwnjمان بود

به گزارش خبرنگاران، سعید اخباری، مربی ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: به تیم تراکتور تبریک می گویم و یک تبریک هم به بازیکنان خودمان می گویم که توانستند پس از باخت هفته گذشته برگردند. کمترین حقشان در بازی امروز یک امتیاز بود. آن ها فوق العاده دویدند و جنگیدند و بینندگان بازی می توانند بگویند که موقعیت های ما بیشتر از تراکتور بود. البته این ها برای ما امتیاز نمی گردد و در بازی های بعدی باید بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

او اضافه نمود: ما فرصت کمی برای آماده سازی تیم داشتیم. بازیکنان ما از لحاظ روحی خوب هستند و امروز هم فوق العاده کار کردند. بازیکنان تعویضی ما باید با تمرکز بیشتری بازی نمایند. ما در دقایق پایانی گل خوردیم که نباید رخ می داد. ما طبق برنامه در این بازی بازی کردیم. مطمئن باشید که تیم ما باتوجه به بازی ای که به نمایش می گذارد، در لیگ برتر می ماند و به رتبه های خوب می رسد. تنها احتیاج ماشین سازی سه امتیاز اولیه است.

مربی ماشین سازی گفت: من سعی می کنم که بیشتر کار کنم و وقت بگذارم تا مشکلاتمان را حل کنیم. بازی از همین لحظه تمام شده و از همین دقیقه کار من شروع می گردد و باید آنالیزهای لازم را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1321

به "مربی ماشین&zwnjسازی: یک امتیاز کمترین حق&zwnjمان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ماشین&zwnjسازی: یک امتیاز کمترین حق&zwnjمان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید