مشکل کشور آن است که بر اساس ذهنیت های قبلی زبان یکدیگر را متوجه نمی شویم

به گزارش عکس پارسی، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، مشکل کشور آن است که بر اساس ذهنیت های قبلی زبان یکدیگر را متوجه نمی شویم.

مشکل کشور آن است که بر اساس ذهنیت های قبلی زبان یکدیگر را متوجه نمی شویم

عزت الله ضرغامی در جریان بازدیدش از عمارت عالی قاپو اصفهان ویدئویی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که در آن معین است از یک نوازنده دوره گرد می خواهد بنوازد. اتفاقی مشابه آنچه با پخش یک فیلم از آواز خواندن جوانان زیر پل عالی قاپو منتشر کرده بود.

ضرغامی این بار درباره این فیلم کوتاه نوشت: در جریان بازدید از عمارت عالی قاپو وقتی از بازار صنایع دستی عبور می کردم، یک از همراهان گفت فردی که در کنار بازار نی می زد، می خواست برای شما هم بزند.

برگشتم و پس از سلام علیک گفتم برو! او هم با تعجب و نگرانی فوراً محل را ترک کرد. همه خندیدند و او را برگرداندند. گفتم عزیزم برو یعنی بزن یعنی شروع کند.

مشکل کشور آن است که براساس ذهنیت های قبلی، زبان یکدیگر را متوجه نمی شویم. در علم ارتباطات خطای ادراکی یکی از موانع 8 گانه انتقال پیام است. اجرای خوبی کرد. از او خواستم شادتر بزند. نتیجه هم این شد که در ویدئو می بینید. مردم شادی می خواهند. بگذاریم نفس بکشند و از زندگی شان لذت ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1947

به "مشکل کشور آن است که بر اساس ذهنیت های قبلی زبان یکدیگر را متوجه نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کشور آن است که بر اساس ذهنیت های قبلی زبان یکدیگر را متوجه نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید