نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل برگزار می شود

به گزارش عکس پارسی، نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل با حضور اساتید، دانشگاهیان، اندیشمندان و فعالان این حوزه فردا در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.

نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل روز سه شنبه 21خرداد ماه از ساعت 9 تا 16:30 برگزار خواهد شد.

گزارش سیل در رابطه با محوطه های جهانی آبشارهای شوشتر ، گزارش سیل در رابطه با پل های لرستان ، هیدرولیک پل و آبشستگی ، سیل و تخریب آثار در متون تاریخی ، مدیریت مهار سیلاب در قلمرو دیوار تاریخی گرگان و تغییرات آب و هوایی ایران و چشم اندازهای محتمل اثرات بر وقایع حدی مواردی است که در بخش نخست این نشست از سوی سخنرانان مطرح می شود.

روش های تحلیل ریسک و عدم قطعیت در طرح های کنترل سیلاب ، مفهوم آسیب پذیری و مدل های ارزیابی srpcبر بناهای تاریخی ، راهکارهای افزایش تاب آوری بافت های تاریخی در مقابل سیل و گزارشی در مورد آسیب های وارده بر آثار تاریخی در سیل اخیر از دیگر مباحثی است که سخنرانان در بخش دوم نشست به بیان آن خواهند پرداخت.

بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، علیرضا انیسی عضو هیأت علمی پژوهشگاه ، مسعود قدسیان مدیر پردیس های داخلی دانشگاه تربیت مدرس ، بنفشه زهرایی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره وری آب و آبفا ، سعید علیمحمدی مدیر گروه مابع آب دانشگاه شهید بهشتی ، هادی احمدی مدیر کل دفتر حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و... در این نشست حضور دارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 263

به "نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل برگزار می شود" امتیاز دهید

1 کاربر به "نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل برگزار می شود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید