جابجایی استقلال، هافبک سابق آبی ها خبر از بازگشت داد، فصل نو در استقلال خواهم بود

به گزارش عکس پارسی، محمد بلبلی هافبک سابق استقلال می گوید در کوشش است تا به این تیم برگردد.

جابجایی استقلال، هافبک سابق آبی ها خبر از بازگشت داد، فصل نو در استقلال خواهم بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد بلبلی هافبک سابق استقلال درباره شرایط نفتی ها پیش از ملاقات مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: شرایط تیم خداراشکر خوب است. امروز درصدی از قراردادمان هم به ما پرداخت شد و بچه ها هم 45 روز است که دارند تمرین می نمایند و یک اردو هم در مسجدسلیمان برگزار کردیم. ما آماده بازی با فولاد هستیم، چون تمرینات پرفشاری را طی روزهای گذشته برگزار کردیم.

او ادامه داد: من پس از مصدومیتی که برایم رخ داد به تمرینات برگشتم و کارهای درمانی را ادامه می دهم. حدود یک هفته زمان می برد تا بتوانم به تیم اضافه شوم. امیدوارم بتوانم زودتر آمادگی ام را به دست آورم تا به تیمم یاری کنم. بازی سختی با فولاد داریم و امیدوارم بتوانیم پیروز باشیم.

بلبلی درباره بازگشتش به استقلال گفت: من به هر حال بازیکن قرضی هستم و در هر صورت باید به استقلال برگردم و تمریناتم فصل تازه را در استقلال آغاز کنم. البته اینجا کوشش خواهم کرد تا به نفت یاری کنم و به اسم یک مهره تاثیرگذار در نفت دیده شوم و به استقلال برگردم. فعلا تمرکزم در نفت مسجدسلیمان است و می خواهم تا سرانجام فصل اینجا کوشش کنم اما به هر شکل باید به استقلال برگردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1661

به "جابجایی استقلال، هافبک سابق آبی ها خبر از بازگشت داد، فصل نو در استقلال خواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی استقلال، هافبک سابق آبی ها خبر از بازگشت داد، فصل نو در استقلال خواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید