نمایشگاه بین المللی قم ویترین فراوری و اقتصاد استان است

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/قم استاندار قم گفت: نمایشگاه بین المللی قم ویترین فراوری و اقتصاد استان است و باید تمامی ظرفیت های لازم در جهت تکمیل این پروژه به کار گرفته گردد.

نمایشگاه بین المللی قم ویترین فراوری و اقتصاد استان است

بهرام سرمست در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن نمایشگاه بین المللی قم برگزار گشت گفت: علاقه مند هستیم تا پیگیر تسریع در اجرای پروژه نمایشگاه باشیم.

استاندار قم اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی قم ویترین فراوری و اقتصاد استان است و باید تمامی ظرفیت های لازم در جهت تکمیل این پروژه به کار گرفته گردد.

وی توضیح داد: گفتگوی بخش خصوصی و دولت با هدف شناسایی مسائل و برطرف موانع فراوری در محل نمایشگاه دائمی و بین المللی قم برگزار گشت با این نیت که مصوبات جلسه قبل پیگیری گردد و مصوباتی را در خصوص بهره برداری از نمایشگاه داشته باشیم.

سرمست اعلام کرد: یکی از مسائلی که مطرح بوده راه دسترسی نمایشگاه است و مقرر شد با پیگیری راه دسترسی در اختیار نمایشگاه قرار بگیرد و مکاتبه ای با وزارت راه برای طراحی یک جهت موقت صورت بگیرد.

وی گفت: بعلاوه الحاق اراضی در طرح های توسعه ای یکی از موضوعات جلسه بود که که در کارگروه زیربنایی مطرح می گردد و نهایتا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اهداف نمایشگاه به تصویب برسد.

استاندار قم اضافه کرد:مساله دیگر پارکینگ نمایشگاه است که با همکاری شهرداری و سایر سازمان ها این مشکل برطرف می گردد، در ارتباط با بخش کشاورزی نیز طرح جدیدی وزارت کشاورزی برای محصولات کشاورزی مطرح شد.

وی اعلام کرد:با توجه به اینکه 7 استان اجباری هستند و در استان قم اختیاری است قرار شد جهاد کشاورزی با همراهی تشکل های صنفی بخش کشاورزی دنبال کند و کشاورزان از مزایای طرح استفاده نمایند.

سرمست گفت: در خصوص تامین سوخت ادوات کشاورزی تصمیمات حمایت نماینده گرفته شد بعلاوه در خصوص سند واحدهای سنگبری که در جانه قدیم تهران استقرار دارد، پیرو مصوبات قبلی و مصوبات قبلی قرار شد معاونت عمرانی جلساتی را با حضور مسئولان تشکیل دهد و برابر مقررات اسناد صادر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1835

به "نمایشگاه بین المللی قم ویترین فراوری و اقتصاد استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی قم ویترین فراوری و اقتصاد استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید