هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو ؛ اقامتی آسوده برای مسافران

به گزارش عکس پارسی، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، یکی از بهترین و عالی ترین هتل ها در مسکو که 4 ستاره است، هتل هالیدی این است.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو ؛ اقامتی آسوده برای مسافران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این اقامتگاه در منطقه سوکولنیکی واقع شده است و تنها چند دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد و به خیلی از جاهای دیدنی مسکو دسترسی مناسب دارد.

مترو شهر مسکو با طراحی خارق العاده اش زیباترین و یکی از شلوغ ترین مترو ها در جهان است که خود یک جاذبه گردشگری است؛ قابل ذکر است که هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو رو به روی ایستگاه مترو قرار گرفته است و فرصتی مناسب برای مترو گردی در مسکو برای مسافران فراهم شده است.

اگر بلیط هواپیما مسکو را تهیه نموده اید، فاصله هتل تا فرودگاه شرمتیوو 32 کیلومتر است و یا اگر از فرودگاه ونوکووا به هتل هالیدی این می آیید، باید فاصله 41 کیلومتری را طی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو یکی از بهترین هتل ها در این شهر است و دارای امکانات و خدماتی است که اقامتی آسوده را برای مسافران خود فراهم می نماید.

این هتل دارای امکاناتی است از جمله: لابی با دکوراسیونی شیک که یک پیانو چشم گیر هم در گوشه آن جلب توجه می نماید، آسانسور، رستوران، پارکینگ، استخر، سونا، اینترنت رایگان در اتاق ها، محل مخصوص سیگار کشیدن، فتوکپی، فکس، دستگاه عابر بانک، اتاق نگهداری از چمدان، سیستم اطفا حریق و دسترسی و امکانات ویژه معلولین.

این هتل دارای مرکز همایش ها، سالن برگزاری جلسات کاری و مرکز بیزینس مجهز به وسایل مطالعه، کامپیوتر و اینترنت است که اقامت در این هتل را برای مسافران تجاری بسیار آسان می نماید. اگر بلیط هواپیمای خارجی رزرو نموده اید، از تاکسی سرویس هتل بهره ببرید تا نگرانی کمتری بابت سر وقت رسیدن داشته باشید.

خدماتی که هتل هالیدی این سوکولنیکی ارائه می نماید، شامل این موارد است: لاندری، اتوکشی، لباسشویی، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق. این هتل مجلل، مراسماتی مانند جشن عروسی هم برگزار می نماید. اگر احتیاج به تبدیل ارز های خود دارید، در این هتل می توانید این کار را انجام دهید.

در این هتل عالی، باشگاه ورزشی مجهز به تجهیزاتی درجه یک وجود دارد که برای کسانی که حتی در سفر هم از ورزش غافل نمی شوند بسیار ایده آل است. همچنین برای مسافرانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، یک سالن آرایش و زیبایی هم وجود دارد.

در صورتی که می خواهید یک یادگاری و سوغاتی از شهر مسکو تهیه کنید، حتما به فروشگاه هدیه و سوغات هتل سری بزنید. کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و دیگر زبان ها در این هتل، پذیرای میهمانان گرامی از سراسر جهان هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در استخر و سونای هتل هالیدی این که در تمام فصول سال باز هستند، می توانید شنا کنید، آرامش کسب کنید و ساعاتی را به بهبود سلامت خود اختصاص دهید. همچنین در رستوران های این هتل اوقاتی به یادماندنی را خواهید داشت.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در این اقامتگاه شیک، تعداد 523 اتاق وجود دارد که همگی با دکوراسیونی مدرن، خاص و چشم نواز برای اقامتی خوش و به یادماندنی طراحی شده اند. انواع اتاق ها از اتاق های معمولی و استاندارد با تعداد تخت های متفاوت تا اتاق های خانوادگی، سوئیت های مجلل و سوئیت های ماه عسل در هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو وجود دارد.

قابل توجه است که اتاق ها چشم انداز بسیار خوبی به نمای شهر مسکو و خیابان های آن دارند. از امکانات اتاق های هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو، می توان به این موارد اشاره نمود: تلویزیون، یخچال، مبلمان، جایگاه، تلفن، ترازو، چای ساز، آب معدنی، کمد لباس، میز تحریر، حمام با دوش و وان، سشوار، لوازم بهداشتی مانند حوله، صابون و شامپو. اتاق ها علاوه بر تجهیزات کامل و مناسب، طراحی شیک، مدرن و روح نوازی دارند که اقامت شما را منحصر به فرد می نماید. اتاق های هتل تماما مجهز به عایق صدا، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع هستند و امکان سیگار کشیدن در آنها وجود ندارد.

رستوران هتل

در این هتل، سه رستوران متنوع وجود دارد که هر کدام با فضایی دلنشین و دنج، کارکنانی ماهر و چیدمانی خاص و چشم نواز، خاطراتی فراموش نشدنی را برای میهمانان رقم می زنند. رستوران Mokba به صورت بوفه مخصوص صرف صبحانه است و رستوران G&T Gourmet، خوراک های روسی، اروپایی و انواع فست فود ها را با منویی انتخابی سرو می نماید. همچنین رستوران Hong Kong در این هتل به طور ویژه، خوراک های چینی را طبخ و سرو می نماید.

فاصله هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا تئاتر بولشوی: 5.7 کیلومتر

فاصله تا میدان سرخ مسکو: 6.2 کیلومتر

فاصله تا کاخ کرملین مسکو: 9.8 کیلومتر

فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: 10.4 کیلومتر

فاصله تا کولومنسکویه مسکو: 15.7 کیلومتر

فاصله تا پارک گورکی مسکو: 16.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1612

به "هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو ؛ اقامتی آسوده برای مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو ؛ اقامتی آسوده برای مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید