هوا تا 14 درجه در استان های شمالی سرد می گردد

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران : معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا و آدینه سوم اردیبهشت با شمالی شدن جریانات کاهش محسوس دما بین 9 تا 14 درجه در استان های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت، امروز وزش باد گرم جنوبی در این مناطق داریم.

هوا تا 14 درجه در استان های شمالی سرد می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین ،محمد اصغری در تشریح آخرین شرایط جوی شهرهای کشور گفت: روز آینده بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید موقت در بخش هایی از غرب و شمال غرب خواهیم داشت که به تدریج دامنه جنوبی البرز، غرب سواحل خزر، دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی در استان های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری و شمال فارس را در بر می گیرد و این شرایط جوی در مرکز کشور هم حاکم خواهد شد.

وی ادامه داد: روز آدینه سوم اردیبهشت در ارتفاعات کرمان، شمال فارس، شمال هرمزگان، مرکز کشور، سواحل خزر و دامنه جنوبی البرز بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش بینی می گردد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه چهارم اردیبهشت در شرق سواحل خزر، شمال شرق کشور، مرکز کشور، دامنه جنوبی البرز، ارتفاعات کرمان، یزد، ارتفاعات هرمزگان و شمال فارس بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق خواهیم داشت.

اصغری اضافه نمود: روز یکشنبه در بخش هایی از استان های یزد، کرمان، هرمزگان، شمال سمنان و شرق اصفهان بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: فردا و آدینه سوم اردیبهشت با شمالی شدن جریانات کاهش محسوس دما بین 9 تا 14 درجه در استان های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت، امروز وزش باد گرم جنوبی در این مناطق داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه نمود: روز پنج شنبه سرعت باد در شرق سواحل خزر افزایش می یابد و از فردا تا اوایل وقت شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

اصغری گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وزش باد شدید در زابل و نوار شرقی خراسان جنوبی خواهیم داشت که در بعضی ساعات با گردوخاک همراه است.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش بینی می گردد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 33 و 22 درجه خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه نمود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 40 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1561

به "هوا تا 14 درجه در استان های شمالی سرد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوا تا 14 درجه در استان های شمالی سرد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید