وزیر ارتباطات برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان فراخوان داد

به گزارش عکس پارسی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراخوان برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان اطلاع داد. 217 نفر برای احراز این پست اعلام آمادگی کردند.

وزیر ارتباطات برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان فراخوان داد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فراخوان برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان اطلاع داد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: از بدو حضورم در وزارت ارتباطات از مشورت صاحب نظران و نخبگان اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاران پرتلاشم در بخش های مختلف بهره بردم و در پنج ماه اول بیش از 800 جلسه کارشناسی و مشورتی داشتم. وی گفت: در انتخاب معاونان و مدیران نیز تعجیل نکردم بلکه سعی کردم با مشورت، افرادی را به عنوان همکار انتخاب کنم که فارغ از گرایش های سیاسی، از عناصر انقلابی، مومن، اخلاق مدار و از متخصص ترین و با تجربه ترین افراد حوزه اجرایی خود باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه نمود: این روزها نیز می خواهم مشاور وزیر در امور بانوان را از بین بانوان شاغل در خود وزارتخانه انتخاب کنم. برای این منظور فراخوانی منتشر کردیم و از بانوان همکاری که خود را شایسته احراز این عنوان می دانند خواستیم رزومه خود را بفرستند.

زارع پور اضافه نمود: در موعد مقرر 217 نفر از بانوان همکار برای احراز این پست اعلام آمادگی کردند که ان شالله پس از آنالیز صلاحیت های علمی و تجربی واجدشرایط ترین را به عنوان مشاور امور بانوان وزیر انتخاب خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1975

به "وزیر ارتباطات برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید