پاندای فراری از باغ وحش روی درخت انجیر دیده شد

به گزارش عکس پارسی، یک پاندای قرمز که پس از فرار از باغ وحشی در استرالیا دو روز را روی درخت انجیر سپری کرده بود، پس از اینکه در حال آویزان شدن روی درخت دیده شد، به دام انداخته شد.

پاندای فراری از باغ وحش روی درخت انجیر دیده شد

به گزارش خبرنگاران، پاندای 7 ساله که راوی نام داشت، هفته گذشته پس از اینکه از باغ وحش دیگری آورده شد، به باغ وحش آدلاید رسید و امیدوار بود با یک پاندای قرمز ماده به نام میشری جفت شود. اما تا جمعه، راوی رفته بود.

فیل آینزلی، مدیر باغ وحش آدلاید گفت که نگهبانان باغ وحش روز یکشنبه تلاش کردند تا راوی را با برخی از غذا های مورد علاقه اش، از جمله بامبو و ذرت شیرین، از درخت انجیر به پایین بکشانند، اما نتیجه ای نداشت. در سرانجام آن ها یک دارت آرام بخش شلیک کردند.

وی افزود: ما از چند دستگاه دارت مختلف استفاده کردیم، در نهایت یک دارت به او زدیم و بعد فقط مجبور شدیم حدود 15 دقیقه منتظر بمانیم تا دارو اثر خود را بگذارد.

سپس راوی به داخل پتو های نگهبانان باغ وحش که زیر درخت منتظر بودند سقوط کرد.

آینزلی گفت: راوی دو یا سه روز در یک مرکز درمانی حیوانات نگهداری می شود. فقط می خواهیم مطمئن شویم که او سالم است و از ماجراجویی خود بهبود یافته است.

وی گفت که آن ها متوجه شدند راوی صبح جمعه از محوطه خود فرار کرده بود و در ابتدا توجه خود را در باغ وحش متمرکز کردند و تصور کردند که او بالای یکی از درختان بزرگ آنجا خواهد بود. تا صبح یکشنبه نگذشته بود که یک نگهبان باغ وحش او را در درخت انجیر در پارک گیاه شناسی نزدیک دید.

آینزلی گفت که آن ها فیلم های دوربین مداربسته باغ وحش را بررسی می کنند تا بفهمند راوی چگونه فرار کرده است. بدیهی است که او تازه وارد شده بود و در حال بررسی محفظه خود بود. ما می دانیم که پاندا های قرمز فوق العاده چابک هستند و به خاطر فرار کردن معروفیت دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مرداد 1401 بروزرسانی: 26 مرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2068

به "پاندای فراری از باغ وحش روی درخت انجیر دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاندای فراری از باغ وحش روی درخت انجیر دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید