تور ارزان فرانسه: کامبک خروس ها مقابل اسپانیا؛ اولین قهرمانی فرانسه در لیگ ملت ها

به گزارش عکس پارسی، ملاقات فینال لیگ ملت های اروپا 2021 در استادیوم سن سیروی شهر میلان بین تیم های ملی اسپانیا و فرانسه برگزار گردید که خروس ها این بازی را 2-1 بردند تا اولین قهرمانی شان را جشن بگیرند.

تور ارزان فرانسه: کامبک خروس ها مقابل اسپانیا؛ اولین قهرمانی فرانسه در لیگ ملت ها

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بازی با پرس فرانسوی ها آغاز شد و حتی فرصت هایی هم از تحت فشار گذاشتن اسپانیا به دست آوردند، با این حال کم کم نبرد دو تیم به تعادل کشیده شد و کمتر موقعیتی دیدیم تا تساوی بدون گل نتیجه پایانی نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم در حالی که بازی پایاپای پیش می رفت، دقیقه 64 شوت تئو هرناندس به تیر دروازه اسپانیا برخورد کرد، اما ثانیه هایی بعد در ضدحمله اویارسابال بود که با شوت زمینی و دقیق پای چپ گل نخست بازی را به ثمر برساند و ماتادورها پیش بیفتند. اما خیلی طول نکشید که فرانسه گل تساوی را بزند. دقیقه 66 شوت پای راست مواج بنزما را هرچه سیمون کوشش کرد نتوانست مهار کند و به گوشه بالای دروازه اسپانیا رفت. دقیقه 80 باز هم فرانسه بود که به گل دوم رسید تا مثل بازی قبلی بازگشت شان را کامل نمایند. امیاپه با سیمون تک به تک شد و توپ را از زیر دستان سنگربان اسپانیا تبدیل به گل کرد.

شاگردان دشان از گل فزونی شان محافظت کردند و در نهایت قهرمانی لیگ ملت های اروپا را برای نخستین مرتبه جشن گرفتند. این اولین قهرمانی فرانسه در اروپا بعد از 21 سال بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1789

به "تور ارزان فرانسه: کامبک خروس ها مقابل اسپانیا؛ اولین قهرمانی فرانسه در لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: کامبک خروس ها مقابل اسپانیا؛ اولین قهرمانی فرانسه در لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید