کریمی6 ماه از میادین دور خواهد بود، مهم حضور در پلی آف است

به گزارش عکس پارسی، نیلوفر اردلان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی روز آدینه تیم سایپا مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان گفت: اگر بحث پلی آف مطرح نبود این بازی اهمیت زیادی داشت و می توانست صندلی تیم را در جدول رده بندی دارای اهمیت کند اما با توجه به برگزاری مسابقات پلی آف کمی از حساسیت این بازی کاسته شده است و نتیجه تأثیری در جدول نخواهد داشت. مهم حضور در جمع 4 تیم و قرارگیری در مرحله پلی آف است.

کریمی6 ماه از میادین دور خواهد بود، مهم حضور در پلی آف است

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تأکید کرد: البته این باعث نمی گردد نتیجه بازی برای ما بی اهمیت باشد. فیلم بازی های هیئت فوتبال خراسان را تماشا کردیم. بازیکنان خوبی در اختیاردارند. همچنین مدیریت با دانشی راهنمایی این تیم را برعهده گرفته است. با تمام قوا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت. امیدوارم در وهله اول بازی خوب و تماشاگرپسندی به نمایش بگذاریم و در نهایت این بازی منجر به پیروزی ما گردد.

اردلان در ادامه در خصوص شرایط فرشته کریمی، توضیح داد: حدود دو ماه از مصدومیت فرشته کریمی گذشته و او باید شش ماه از میادین دور باشد. کریمی در بازی پنجم تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، در کوشش است که مصدومیت خود را برطرف کند و مجبور است تحت عمل جراحی قرار گیرد. تمام کوشش او این است که به تیم ملی برسد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد چرا که وجود کریمی برای تیم ملی ضروری است.

وی در سرانجام درباره قوبل راهنمایی تیم جوانان و برنامه هایش گفت: هنوز رسما اعلام نشده است. برنامه هایم را ارائه داده ام ان شالله هفته آینده پس از اعلام رسمی برنامه هایم را خواهم گفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 620

به "کریمی6 ماه از میادین دور خواهد بود، مهم حضور در پلی آف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی6 ماه از میادین دور خواهد بود، مهم حضور در پلی آف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید