کسب وکار نانویی در شرایط مالی متاثر از کرونا توسعه یافت

به گزارش عکس پارسی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان نانویی از توسعه کسب وکار این شرکت طی یک سال گذشته علیرغم شیوع کرونا و تعطیلات طولانی مدت روز های اخیر اطلاع داد.

کسب وکار نانویی در شرایط مالی متاثر از کرونا توسعه یافت

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، مدیرعامل شرکت ایران برنز استیل از توسعه کسب و کار این شرکت طی یک سال گذشته اطلاع داد که علی رغم شیوع ویروس کرونا و تعطیلات طولانی مدت این چند ماه اخیر، سفارش ها برای این شرکت فرایند افزایشی داشته است. این شرکت برای پاسخ به احتیاج بازار اقدام به خرید یک دستگاه جدید لایه نشانی PVD نموده است.

سامان نکوروح مدیرعامل شرکت ایران برنز استیل می گوید: هر چند که طی ماه های گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از کسب و کار ها تعطیل بوده یا با ظرفیت کمی کار می کردند، اما سفارش های ما فرایند افزایشی را تجربه نموده است. در مجموع فرایند رو به جلو را تجربه می کنیم که این به گسترش بازار و کسب و کار ما یاری زیادی نموده است.

نکوروح می افزاید: طی سال های گذشته ما دو دستگاه پوشش دهی PVD از خارج از کشور خریداری نموده بودیم که با توجه به احتیاج بازار، دو سال قبل اقدام به خرید یک دستگاه دیگر کردیم، اما این بار از یک شرکت داخلی این دستگاه را خریداری کردیم. با توجه به افزایش تقاضای بازار، سال گذشته یک دستگاه ایرانی دیگر نیز خریدیم که این بار از شرکت یارنیکال صالح این دستگاه PVD را تهیه کردیم. عملکرد بالا، قیمت پایین و خدمات پشتیبانی مطمئن از جمله مزایای این دستگاه ایرانی است.

سامان نکوروح می گوید: فناوری نانو و پوشش های نانوساختار می تواند فرصت های زیادی در صنعت پوشش دهی ایجاد کند. ما بیش از 10 سال است که در این حوزه فعالیت داریم و انواع پوشش های نانوساختار را روی سطوح مختلف کار می کنیم.

مدیرعامل شرکت ایران برنز استیل درباره کسب و کار این شرکت می گوید: ما در دو بخش مجزا کار می کنیم، در یک بخش دستگیره و یراق آلات کابینت فراوری می کنیم و در بخش دیگر خدمات پوشش دهی به مشتریان ارائه می دهیم. با استفاده از پوشش های نانوساختار، علاوه بر زیبایی محصول، دوام آن نیز افزایش می یابد. رنگ های طلایی، رنگین کمانی و کرمی از جمله رنگ هایی هستند که با استفاده از این فناوری روی محصولات ایجاد می گردد. کروم، تیتانیوم و ترکیب تیتانیوم/آلومینیوم نیز از جمله پوشش هایی هستند که ما روی محصولات مشتریان ایجاد می کنیم. شیرآلات، دستگیره و یراق آلات بیشترین سهم را در پوشش های نانوساختار ما دارند. بعضی از محصولاتی که ما برای مشتریان مان با استفاده از این فناوری پوشش دهی می کنیم به خارج از کشور صادر می گردد که عراق و افغانستان از جمله مقاصد صادراتی مشتریان ما هستند.

نکوروح معتقد است که بازار به شدت رقابتی شده و برای فعالیت در چنین بازاری ضروری است تا کیفیت افزایش یافته و قیمت ها کاهش یابد که شرکت ایران برنز استیل با بهبود زیرساخت ها کوشش دارد تا در این بازار رقابتی موقعیت خود را تثبیت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1072

به "کسب وکار نانویی در شرایط مالی متاثر از کرونا توسعه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب وکار نانویی در شرایط مالی متاثر از کرونا توسعه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید