کلینیک اختصاصی تسلا افتتاح شد ، پیشگیری از کاهش سرعت کارها ، درمان کارکنان در محیط کار

به گزارش عکس پارسی، ایلان ماسک می گوید تسلا اکنون یک کلینیک سلامت و بهداشت ویژه کارکنان خود دارد. کلینیکی که خدماتی طراز اول به کارکنان شرکت ارائه می دهد.

کلینیک اختصاصی تسلا افتتاح شد ، پیشگیری از کاهش سرعت کارها ، درمان کارکنان در محیط کار

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آمازون و اپل نخستین شرکت های فناوری دنیا بودند که در حوزه کلینیک های بهداشتی سرمایه گذاری کردند . کلینیک هایی که به کارکنان این شرکت ها خدمات ارائه می داد.

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا ، به طور خلاصه طی سخنرانی در خصوص خودروهای نو، اشاراتی هم به خدمات پزشکی نو کرد و کارکنان را به شدت شگفت زده کرد.

ماسک گفت که کلینیک های پزشکی تسلا،مراقبت های بهداشتی فوری را با سرعت در اختیار کامندان می گذارند.تسلا می گوید که دفاتر پزشکی مذکور به وسیله گروهی از پزشکان و پرستاران اداره می شوند و تحت نظارت ایلان ماسک است.

ماسک به کارکنان خود گفت: اگر به هر دلیلی مجروح یا بیمار شوید، می توانید در محل کار خود تحت مراقبت و درمان پزشکی قرار گیرید.

اگرچه ماسک نام کلینیک یا پزشکان خاصی را مطرح نکرده است، اما بعضی منابع مطلع می گویند، پذیرش این کلینیک ها در کالیفرنیا و در نزدیکی شرکت انجام می گردد؛ در مرکزی که تسلا کلینیک نامیده می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2129

به "کلینیک اختصاصی تسلا افتتاح شد ، پیشگیری از کاهش سرعت کارها ، درمان کارکنان در محیط کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینیک اختصاصی تسلا افتتاح شد ، پیشگیری از کاهش سرعت کارها ، درمان کارکنان در محیط کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید