گردشگران روس علاقه و تمایل زیادی را برای سفر به ایران از خود نشان می دهند

به گزارش عکس پارسی، ایلنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، گردشگران روس علاقه و تمایل زیادی را برای سفر به ایران از خود نشان می دهند.

گردشگران روس علاقه و تمایل زیادی را برای سفر به ایران از خود نشان می دهند

علی اصغر شالبافیان همزمان با سومین و آخرین روز برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، به انتخاب پاویون ایران به عنوان بهترین غرفه این دوره از نمایشگاه اشاره نمود و گفت: در MITT 2023 مسکو، راهنمایان توریستی و شرکتهای خدمات مسافرتی از استانهای مختلف کشور با حضور متفاوت و پررنگ خود کوشش کردند تا با اجرای بخشهای مختلف و ارائه برنامه های متنوع و بعلاوه عرضه بسته های مسافرتی مجذوب نماینده، ظرفیت های توریستی ایران را به بازدید نمایندگان معرفی نمایند.

معاون توریستی وزیر میراث فرهنگی اضافه نمود: بازار توریستی روسیه بازار مجذوب نمایندهی است و توریستان این کشور تمایل زیادی برای سفر به ایران از خود نشان می دهند. البته نباید فراموش کرد که فعالیت های بازاریابی باید هم مستمر و هم پرقدرت ادامه پیدا کند.

وی درباره برنامه های تخصصی اجرا شده در این نمایشگاه گفت: در فرصت هایی که در مراسم افتتاحیه، نشست های تخصصی با آژانس های بزرگ روسی، اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن هتلداران، خبرنگاران و اصحاب رسانه و موثرین بر این حوزه و ملاقات با مقامات صنعت توریستی روسیه پیش آمد، در مورد توسعه همکاری ها و تبادل توریست و ترغیب توریستان روسی به سفر به کشورمان گفت و گو گفتگو شد.

شالبافیان گفت: نشست ها و مذاکرات تجاری متعددی با بخش خصوصی و بعلاوه با حضور وزیر توسعه مالی روسیه که مسئولیت حوزه توریستی را بر عهده دارد، برگزار گردید و فرصت های سرمایه گذاری کشور و نحوه تقویت آنها مورد آنالیز نهاده شد.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی توریستی شناخته می گردد، نشست های متعددی با مسئولان توریستی شهرهای مختلف روسیه از جمله مسکو، سن پترزبورگ، چچن و...برگزار و حضور آنها در نمایشگاه های توریستی کشورمان برنامه ریزی شد.

منبع: همگردی
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2169

به "گردشگران روس علاقه و تمایل زیادی را برای سفر به ایران از خود نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران روس علاقه و تمایل زیادی را برای سفر به ایران از خود نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید