گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران تشکیل می شود

به گزارش عکس پارسی، گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران با هدف ارائه راهکارها و پیشنهاداتی در امر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل می شود. منوچهر لطفی، دبیر کل شبکه سمن های میراثی استان تهران و رئیس انجمن مجموعه داران از تشکیل گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران خبر داد و گفت: این گروه که اتاق فکر شبکه سمن های میراثی استان تهران خواهد بود، با حضور متخصصان 4 شاخه فعالیت این شبکه تشکیل و اولین جلسه آن در تاریخ 17 اردیبهشت 97 برگزار می شود.

گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران تشکیل می شود

وی افزود: هم اکنون شبکه سمن های میراثی استان تهران در شاخه های میراث معنوی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می کند.

دبیر کل شبکه سمن های میراثی استان تهران اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا مشاوران فکر شبکه سمن های میراثی استان تهران را با توجه به سابقه فعالیتشان در انجمن های شبکه انتخاب کنیم. افرادی که می خواهند عضو گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران باشند، باید در یکی از شاخه های میراث فرهنگی تخصص داشته باشند. آن ها در صورتی عضو گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران می شوند که خدمات خودشان را به صورت داوطلبانه ارائه کنند.

دبیر کل شبکه سمن های میراثی استان تهران گفت: اعضای شبکه سمن های میراثی استان تهران در یک محیط دور از مسائل مالی و سیاسی بهترین راهکارها و پیشنهادات را در امر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه خواهند کرد.

سازمان مردم نهاد یا به عبارتی دیگر سمن (NGO به سازمانی اشاره می کند که مستقیما بخشی از ساختار دولت محسوب نمی شود، اما نقش بسیار مهمی به عنوان واسطه بین فرد فرد مردم و قوای حاکم ایفا می کند. شبکه سمن های میراثی استان تهران نیز با هدف بهبود شرایط در مسائل مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده و امید است که بتواند با تشکیل گروه مشاوران راهکارها و پیشنهادات مطلوبی در این خصوص ارائه دهد.

منبع: خبرنگاران

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2141

به "گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران تشکیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه مشاوران شبکه سمن های میراثی استان تهران تشکیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید