10 اقیانوس نفس گیر

به گزارش عکس پارسی، آیا می‌خواهید یک نمای وسیع از مناظر را ببینید که به صورت افقی در افق قرار دارد ؟ اقیانوس با آسمان تلاقی می‌کند ؟ یا دوست دارید یک غروب رمانتیک را ببینید وقتی که خورشید به آرامی در قلمرو آب فرو می‌رود ؟ ما برای شما ده نقطه نظرات بزرگ را انتخاب کرده‌ایم ، از جایی که محل breathtaking به اقیانوس باز است .

10 اقیانوس نفس گیر

10. شیرها ، کیپ‌تاون ، آفریقای جنوبی
این شهر از طبیعت عالی برخوردار است - تنها کوه Table دارای مسیرهای پیاده‌روی عالی ، بالابر همراه با یک ماشین کابلی و تعدادی نقطه نظراتی است . شیرها یکی از هیجان‌انگیزترین نقاط در اینجا هستند - از 669 متر ارتفاع در ارتفاع 2195 متر ) ، راهپیمایان می‌توانند the و دید را به اقیانوس تحسین کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
دیدن این سایت نه تنها برای مناظر عالی بلکه برای پیاده‌روی جالب نیز ارزشمند است ، که باعث ویرانی معماری تاریخی در راه است .
9. پل Bixby ، بزرگ صور ، کالیفرنیا ، آمریکا
پل قوس در بیگ صور در سال 1932 افتتاح شد و اساسا ً پیوند اصلی بین این منطقه و بقیه ساحل بود . مکان پر زرق و برق آن یک سواری فراموش‌نشدنی است : یک پرتگاه 98 متر ( 320 فوتی ) در زیر پل باز می‌شود ، در حالی که یک نمای خیره‌کننده از اقیانوس در مقابل آن باز می‌شود . همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از روی پل قدم بزنند و نمای باز اقیانوس را تحسین کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
آن هم چنین یکی از پل‌ها در ساحل است . مسافران اغلب در نقطه نظرات در دو طرف پل می‌ایستند و چند عکس می‌گیرند . Bixby نیز به عنوان ارائه یکی از scenic منسوب است .
8. راه رفتن به اقیانوس بزرگ ، ویکتوریا ، استرالیا
این مسیر ، که در امتداد مسیر اقیانوس بزرگ کشیده می‌شود ، یکی از بهترین تجارب پیاده‌روی و نیز چشم‌انداز را به افق ارائه می‌دهد . این مسیر حدود 100 کیلومتر ( 62 مایل ) طول دارد و می‌تواند در حدود هشت روز کامل شود . با این حال ، فرد می‌تواند برخی از بخش‌ها را انتخاب کرده و تنها برای مدت‌زمان انتخابی پیاده‌روی کند و هنوز می‌تواند از این تجربه لذت ببرد .
چرا به آنجا می‌روی ؟
به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌شود از انواع برنامه‌های سفر خود انتخاب کنند . آن‌ها می‌توانند برای چند ساعت حرکت کنند و سفر را به مدت هشت روز تمدید کنند ! این اردوگاه به راهپیمایان اجازه می‌دهد تا استراحت شب خوبی داشته باشند و روز بعد به سفر خود ادامه دهند . این مسیر در واقع به دیدگاه‌های خیره‌کننده خود عمل می‌کند .
7. بزرگ استرالیا ، استرالیا
اقیانوسی حدود 1160 کیلومتر ( 720 مایل ) در امتداد خط ساحلی جنوبی این قاره است . بیشتر صخره‌های پرشیب 60 متر ( 200 فوت ارتفاع ) ارتفاع دارند و این نمای تماشایی امواج را که به دیوار غول‌پیکر صخره برخورد می‌کنند ، ایجاد می‌کنند . بومیان استرالیا سالیان دراز در این سواحل زیبا زندگی کرده‌اند . به غیر از این که به خودی خود تاثیرگذار باشد ، Bight آن را سکوی فوق‌العاده‌ای برای تماشا کردن وال‌ها قرار می‌دهد . آن یک منطقه حفاظت‌شده است که جمعیت واله‌ای گروئنلندی جنوبی و شیره‌ای دریایی استرالیا را حفظ می‌کند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
نقطه نظرات ویژه‌ای برای تحسین این غولان دریایی وجود دارد . هم چنین برخی سواحل بسیار بزرگ مثل "سالمون " یا "پال گرین " وجود دارند که آب را با طراوت در آب تامین می‌کنند .
6. moher ، ایرلند
با بیش از 1 میلیون بازدیدکننده در سال ، محبوب‌ترین جاذبه‌های طبیعی در ایرلند است . حدود 214 متر ( 702 فوت ) دیواره‌ای بلند سنگی به مدت 8 کیلومتر ( 5 مایل ) در امتداد ساحل اقیانوس اطلس امتداد دارند . در بالاترین نقطه برج OBriens که در سال 1835 ساخته‌شده ، یک دیدگاه عالی ارائه می‌دهد ، از جایی که چشم‌انداز خیره‌کننده آن باز می‌شود .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این سایت دیدگاه‌های باورنکردنی ، مسیرهای پیاده‌روی و نقطه نظرات تاریخی را ارائه می‌دهد . یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های طبیعی در کشور باید در لیست bucket باشد .
5. Cabo Vidio ، Asturias ، اسپانیا
صخره‌های ناهموار و شیب‌دار که به اقیانوس اطلس مشرف هستند در بخش شمالی کشور واقع شده‌اند . یک ساحل دراماتیک یکی از هیجان‌انگیزترین مناظر را فراهم می‌کند . اگرچه این محل کاملا ً نامناسب به نظر می‌رسد ، اما نقطه نظراتی وجود دارد که تاثیر خوبی بر این شگفتی طبیعی باشکوه می‌گذارد .
چرا به آنجا می‌روی ؟
مناظر شگفت انگیزی به خط ساحلی وسیع که از اینجا باز می‌شوند : یک نفر می‌تواند از صخره‌های بالا و پایین ، کوه‌ها و استفاده کند . علاوه بر این ، یک شهر زیبا از Cudillero تنها 10 کیلومتر ( 6 مایل ) دورتر وجود دارد ،
که ارزش دیدن در این منطقه را دارد .
4. Nugget پوینت ، Otago ، نیوزلند
یک فانوس‌دریایی قرن نوزدهم در نقطه شیب‌دار Otago واقع شده‌است . مکان بسیار عالی است : کل خط ساحلی بسیار چشمگیر است ، در حالی که از صخره که صخره‌های عظیم از آب بیرون آمده‌اند ، پایین آمده‌اند . این دریاچه یکی از محبوب‌ترین مکان‌های در Otago به عنوان یک نگاه وسیع وسیع به اقیانوس است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
در انتهای دماغه یک کلنی دیده می‌شود . Nugget پوینت همچنین خانه پنگوئن‌ها ، gannets ، spoonbills ، Hectors دلفین‌ها و حیوانات دیگر است که می‌توانند به راحتی از پوست پرندگان مشاهده شوند .
3. صحرای بزرگ ، مراکش
این واقعا ً زیباست و برای دیدن بزرگ‌ترین بیابان جهان که هیچ چیز جز ماسه‌ها را ندارد و ناگهان به اقیانوس اطلس برخورد می‌کند ، شگفت‌انگیز است . در اینجا در مراکش صحرا به ساحل زیبایی ختم می‌شود که با تپه‌های شنی احاطه شده‌است. موج سواران را جذب می‌کند ، که دوست دارند به امواج اینجا ضربه بزنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این محل یک نقطه باشکوه برای استراحت ، تماشای اقیانوس و گشت فراهم می‌کند .

انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 9

به "10 اقیانوس نفس گیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اقیانوس نفس گیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید