تور هند: 10 مقصد برتر در جنوب هند که مدت ها نادیده گرفته شده است

به گزارش عکس پارسی، Vattakanal

این روستای کوچک در ساحل شرقی گردنه های غربی قرار داد و با نام Vatta شناخته شده تر است. در این روستا کلبه های بسیاری برای اقامت گردشگران ساخته شده است. در قله تپه Palani، این پناهگاه دست نخورده می تواند یکی از رویاهای شما را تحقق بخشد.

تور هند: 10 مقصد برتر در جنوب هند که مدت ها نادیده گرفته شده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

Chimmony و Ponmudi

پناهگاه حیات وحش Chimmony منطقه ای پنهان در میان گردنه های ناشناخته غربی است و می تواند برای شما مخفیگاهی باشد تا از زندگی شهری دور بمانید. طی کردن یک راستا 6 ساعته تا قله Ponmudi برای دوستداران طبیعت فرصت فوق العاده ای برای تماشای پرندگان و عکاسی می دهد.

آبشار Athirapilly

منظره جادویی و با شکوه آبشار Athirapilly در محدوده جنگل Sholayar در واقع یک فرصت فوق العاده برای مسافرانی است که در جستجوی یک محیط آرام هستند. هوای تازه و خنک در نزدیکی آبشار 80 پایی و رودخانه Chalakudy در واقع همه چیزی است که از یک محیط باطراوت و خارق العاده انتظار دارید.

دره Araku

دره Araku نزدیک به محدوده مرزی استان اوریسا در قسمت های شرقی، یک نقطه مخفی برای تعطیلات دوستداران طبیعت و حیات وحش است. این دره در دامنه کوه های با شکوه Galikonda، Raktakonda و Chitamogondi با جاده و راه آهن قابل دسترس است و همین امر این مکان را یک مقصد مناسب برای تعطیلات می نماید.

ساحل Devbagh

غواصی، قایقرانی، قایق سواری، اسکوتر آبی و تمام سرگرمی های هیجان انگیز ساحلی و یک غروب آرام در جزیره Devbagh در انتظار شماست. این ساحل در نزدیکی karwar زیبایی فوق العاده و محیط آرام و بی سر و صدایی دارد.

پارک ملی Nagarhole

پارک ملی Nagarhole بخشی از ذخیره گاه زیستی Nilgiri ، تحت حفاظت سازمان میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این شکارگاه سابق می تواند یک مکان هیجان انگیز برای علاقه مندان به حیات وحش و عکاسی باشد.

غارهای Badami

این غارها در Bagalkot منطقه شمال Karnataka، یادآور معماری بزرگ Chalukya هستند. این منطقه قبلا به عنوان Vatapi Badami شناخته می شد و شهر مرکز سلسله Chalukya در قرن ششم بود. قطعا سفر به غارهای Badami می تواند به شما فرصتی برای سفر به زمان های گذشته بدهد.

Pollachi

در 40 کیلومتر جنوب Coimbatore، یک شهر کوچک زیبا با تمام گرما و جذابیت دست نخورده اش منتظر شماست. Pollachi بهشت مسافران با تمام فعالیت های ماجراجویی اش، آب و هوای فوق العاده ای در تمام طول سال دارد. جایی که در آن می توانید نسیم با طراوتی در زمان بازدید احساس کنید و از آن لذت ببرید.

Tharangambadi

Tharangambadi به معنای محل آواز امواج است و این شهر آفتابی ساحلی به معنای واقعی نشان دهنده نامش است. این شهر از سال 1620 تا سال 1845 مستعمره دانمارک بوده و قلعه Fort Dansborg هنوز هم گواهی بر تاریخ استعمار دانمارکی در این شهر است. Tharangambadi یا Tranquebar می تواند محل ایده آلی برای تجربه منطقه ها خارق العاده و باورنکردنی جنوب هند باشد.

Thalassery یا Tellicherry

این شهر اغلب پاریس مالابار نامیده می گردد و شما می توانید یک شب خوب در ساحل این شهر کوچک تجاری بگذرانید. این شهر به عنوان شهر کریکت، کیک و سیرک با نقاط توریستی بی حد و حصرش نیز شناخته می گردد. در زمان جزر شما می توانید تا نزدیکی جزیره Dharmadam قدم بزنید یا تا ساحل Muzhappilangad رانندگی کنید.

منبع: کجارو / tripoto.com
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1905

به "تور هند: 10 مقصد برتر در جنوب هند که مدت ها نادیده گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: 10 مقصد برتر در جنوب هند که مدت ها نادیده گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید