35 ربوکاپیست از دانشگاه آزاد قزوین در رقابت های جهانی چین حضور می یابند

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران: رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران گفت: 35 ربوکاپیست در قالب پنج تیم از دانشگاه آزاد قزوین در رقابت های جهانی ربوکاپ چین حضور می یابند.

35 ربوکاپیست از دانشگاه آزاد قزوین در رقابت های جهانی چین حضور می یابند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، مرتضی موسی خوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: رقابت های دنیای ربوکاپ 19 تا 22 جولای در شهر همفی چین برگزار می گردد که 35 ربوکاپیست در قالب پنج تیم از دانشگاه آزاد قزوین در این رقابت های دنیای حضور می یابند.

وی با اشاره به سطح رقابت های دنیای ربوکاپ چین 2015، اضافه کرد: این رقابت ها با حضور تیم های پیروز از دانشگاه های معتبر دنیای در کشور چین پیگیری می گردد.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران بیان نمود: به دلیل ترویج و بسط پیروزیت های علمی کشور، سال جاری کاروان علمی ایران متشکل از تیم هایی از دانشگاه های برتر همچون علم و صنعت، امیر کبیر، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز و نیز دبیرستان های تیزهوشان، علامه حلی، فرزانگان و غیره راهی این مسابقات هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سال 2003 تاکنون بیش از 100 عنوان برتر را در رقابت های دنیای ربوکاپ به دست آورده است، عنوان نمود: کاروان علمی ایران همواره از مدعیان مسابقات رباتیک دنیای به حساب می آیدو جزو تیم های برتر این مسابقات جای می گیرد و توجه خاص برگزارکنندگان مسابقات دنیای را به خود جلب می نماید.

موسی خانی توضیح داد: تیم های ایرانی از سال 2003 در این مسابقات که عالی ترین سطح رقابت های رباتیک در دنیا است حضور دارند.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران ابراز امیدواری کرد که سال جاری نیز کاروان ایران بتوانند در رقابت های دنیای ربوکاپ چین به افتخارات خوبی دست یابد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 603

به "35 ربوکاپیست از دانشگاه آزاد قزوین در رقابت های جهانی چین حضور می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 ربوکاپیست از دانشگاه آزاد قزوین در رقابت های جهانی چین حضور می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید