شروع بهره برداری مجدد از خانه کشتی شماره یک با اردوی آزادکاران، تامین بودجه از سوی بخش خصوصی

به گزارش عکس پارسی، به نظر می رسد روز 6 اسفند همزمان با شروع دور جدید تمرینات تیم کشتی آزاد، خانه کشتی شماره یک بعد از بازسازی و مرمت، مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.

شروع بهره برداری مجدد از خانه کشتی شماره یک با اردوی آزادکاران، تامین بودجه از سوی بخش خصوصی

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، از چند ماه گذشته کار مرمت و بازسازی خانه کشتی شماره یک شروع شد. این سالن محل اصلی اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در دو دهه اخیر بوده است.

همانطور که از قبل اعلام شده بود که خانه کشتی شماره یک تا دهه اول اسفند ماه آماده بهره برداری خواهد شد، به نظر می رسد همزمان با شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد در روز 6 اسفند، این محل نیز آماده بهره برداری خواهد بود.

شاگردان غلامرضا محمدی که اول اسفند تهران را به مقصد دهلی ترک می نمایند، طی دو روز 3 و 4 اسفند مقابل حریفان شان به رقابت خواهند پرداخت و 5 اسفند نیز در تهران خواهند بود.

دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات گزینشی اول از 6 اسفند استارت می خورد که نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا چند روز دیرتر به اردو اضافه می شوند.

تیم ملی کشتی فرنگی نیز بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، دور جدید تمریناتش را از 10 اسفند در خانه کشتی شروع خواهد نمود.

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در رابطه به آماده شدن خانه کشتی شماره یک به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: انصافا این سالن بعد از سال ها استفاده، احتیاج به مرمت و بازسازی داشت و بودجه این کار نیز از محل بخش خصوصی تامین شد. این کار در جهت استانداردسازی خانه کشتی برای میزبانی از اردوهای تیم های ملی آزاد و فرنگی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 722

به "شروع بهره برداری مجدد از خانه کشتی شماره یک با اردوی آزادکاران، تامین بودجه از سوی بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بهره برداری مجدد از خانه کشتی شماره یک با اردوی آزادکاران، تامین بودجه از سوی بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید