ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی

به گزارش عکس پارسی، معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: با موضوع دانشگاه علوم پزشکی مجازی این دوره برای دانشجویان خارجی محصل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال طراحی و تامین بودجه است.

ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر امید سبزواری با اعلام این خبر اضافه نمود: دوره آموزش زبان فارسی برای دانشجویان غیر فارسی زبان محصل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با همکاری کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی مجازی انجام می گردد.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی برای تهیه دوره و تحقیق در مورد چگونگی انجام آن از دی ماه سال 1398 آغاز شد و در حال حاضر در مرحله تامین بودجه و فراوری است و گروه هدف این دوره دانشجویان خارجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند.

سبزواری ادامه داد: این دوره به صورت دوره مقدماتی و در 4 سطح (ترم) به صورت آنلاین و بر روی سامانه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه خواهد شد.

وی گفت: اساتید این دوره همگی مدرس آموزش زبان فارسی هستند که تحصیلات تکمیلی این اساتید، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) است و از همکاران کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی اضافه نمود: این دوره مناسب دانشجویان خارجی غیر فارسی زبان است که می خواهند در دانشگاه های علوم پزشکی در ایران تحصیل نمایند.

وی اضافه نمود: آنها می توانند قبل از آغاز به تحصیل شان با زبان فارسی آشنا شوند، در سطح3 و 4 این دوره برای اهداف پزشکی آماده می شوند و به اصطلاحات پزشکی و اطلاعات مورد احتیاج در بیمارستان جهت برطرف احتیاجهایشان برای تحصیلشان دست خواهند یافت.

سبزواری در مورد هزینه این کلاس ها برای افراد شرکت نماینده گفت: هزینه این کلاس ها بستگی به کیفیت و تعداد محتوای فراوری شده و تصمیم گیری های آینده خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان غیر فارسی زبان پس از قبولی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در کلاس های آموزش زبان فارسی به صورت حضوری و همزمان با آغاز سال تحصیلی شرکت می کردند اما ما این دوره را برای این گروه، به صورت آنلاین ارائه خواهیم داد و پیش بینی می گردد نمونه اولیه محتوای کلاس ها برای زمستان 1400 آماده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1792

به "ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید