ایلان ماسک: با جدیت به طراحی یک شبکه اجتماعی تازه فکر می کنم

به گزارش عکس پارسی، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر اجرایی شرکت تسلا ممکن است برای رقابت با توییتر وارد عمل گردد.

ایلان ماسک: با جدیت به طراحی یک شبکه اجتماعی تازه فکر می کنم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از رویترز، ایلان ماسک، میلیاردر و مدیر اجرایی شرکت تسلا در توییتی گفت در حال فکر جدی برای ایجاد یک پلتفرم تازه رسانه اجتماعی است.

ماسک در پاسخ به پرسش یکی از کاربران توییتر مبنی بر اینکه آیا او به ساختن یک پلتفرم رسانه اجتماعی متشکل از یک الگوریتم منبع باز و الگوریتمی که آزادی بیان را در اولویت قرار می دهد و جایی که تبلیغات در آن حداقل است، می اندیشد یا خیر این موضوع را عنوان نمود.

ماسک، یکی از کاربران پرکار توییتر، اخیراً از این پلتفرم رسانه های اجتماعی و سیاست های آن انتقاد نموده است. او گفته است که این شرکت با عدم پایبندی به اصول آزادی بیان، دموکراسی را تضعیف می نماید.

توییت او یک روز پس از آن منتشر شد که او یک نظرسنجی توییتری انجام داد و از کاربران پرسید که آیا معتقدند توییتر به اصل آزادی بیان پایبند است، که بیش از 70 درصد به آن رای نه دادند.

او روز آدینه گفت: پیامدهای این نظرسنجی مهم خواهد بود. لطفا با دقت رای دهید.

اگر ماسک تصمیم به ایجاد یک پلتفرم تازه داشته باشد، به مجموعه رو به رشدی از شرکت های فناوری ملحق می گردد که خود را به عنوان قهرمانان آزادی بیان معرفی می نمایند و امیدوارند کاربرانی را که احساس می نمایند دیدگاه هایشان در پلتفرم هایی مانند توییتر، فیس بوکِ متا و یوتیوب سرکوب شده است را جذب نمایند.

البته هیچ یک از شرکت ها، از جمله Truth Social دونالد ترامپ، رقبای توییتر Gettr و Parler و سایت ویدیویی رامبل، تا کنون به اندازه دسترسی و محبوبیت پلتفرم های اصلی نزدیک نشده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2010

به "ایلان ماسک: با جدیت به طراحی یک شبکه اجتماعی تازه فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک: با جدیت به طراحی یک شبکه اجتماعی تازه فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید