بازی موبایل ویچر این ماه عرضه خواهد شد؛ ویچر به سبک پوکمون گو

به گزارش عکس پارسی، سی دی پراجکت رد قرار است در اواخر این ماه بازی جدیدی را از مجموعه ویچر منتشر کند اما این بازی آن چیزی نخواهد بود که تصورش را می کردید. به تازگی سی دی پراجکت رد تاریخ عرضه بازی واقعیت افزوده (AR) موبایلی The Witcher: Monster Slayer را اعلام نموده است.

بازی موبایل ویچر این ماه عرضه خواهد شد؛ ویچر به سبک پوکمون گو

این بازی واقعیت افزوده، با سبک و سیاق بازی پوکمون گو (Pokemon Go) ساخته شده است، قرار است در تاریخ 30 تیر (21 ژوئیه) برای سیستم عامل های iOS و اندروید منتشر گردد. هرچند ساختار اصلی بازی مشابه پوکمون گو است، با این حال قرار است تفاوت مهمی با آن داشته باشد. برخلاف پوکمون گو، بازی The Witcher: Monster Slayer گویا دارای داستان خواهد بود.

سی دی پراجکت رد این اثر را در ماه اوت سال گذشته برای اولین بار معرفی کرد. در آن موقع، آن ها اعلام کردند که این اثر به وسیله استودیو Spokko ساخته خواهد شد. این استودیو در واقع یکی از زیرمجموعه های شرکت سی دی پراجکت رد است که وظیفه توسعه بازی برای موبایل را بر عهده دارد. هنگام معرفی این بازی آن ها وعده داده بودند که بازی The Witcher: Monster Slayer مأموریت های غنی و داستان محوری خواهد داشت و بعلاوه دارای مبارزه با هیولاها به صورت اول شخص خواهد بود. همانند بازی های مشابه، عواملی همانند وقت محلی در روز و آب وهوا در جریان بازی و یافتن و نبرد با هیولاها تأثیرگذار خواهد بود.

وقایع بازی The Witcher: Monster Slayer مدت ها قبل از داستان بازی ویچر رخ می دهد و شما را به گذشته دنیا فانتزی این اثر می برد تا با هیولاهای مختلف آن روبه رو شوید. این یعنی در این بازی خبری از گرالت اهل ریویا نخواهد بود و شما کنترل او را بر عهده نخواهید داشت. با این حال، شما در نقش یک ویچر باید به شکار هیولاها بپردازید.

از نظر گیم پلی، همان طور که گفته شد اساس کار مثل همان پوکمون گو است با این تفاوت که در اینجا تمرکز روی مبارزه با هیولاها است نه گرفتن تمامی آن ها. مبارزات بازی اول شخص خواهد بود و به گفته سازندگان از آثار نقش آفرینی در آن الهام گرفته شده است.

علاوه بر مبارزات، یکی از پایه های گیم پلی بر اساس حواس خاص ویچرها طراحی شده است و بازیکنان باید با استفاده از این حواس به یافتن و شکار هیولاها بپردازند. بعلاوه به نظر می رسد که جمع آوری غنائم کسب شده از شکست دادن هیولاها هم در بازی نقش بزرگی را ایفا خواهد نمود. هرچند معین نیست که این موضوع تأثیری در گیم پلی خواهد داشت یا فقط برای رجزخوانی بین بازیکنان در نظر گرفته شده است.

5 سال از عرضه بازی پوکمون گو و موفقیت بزرگ آن سپری شده است. در این سال ها، بازی های بسیاری کوشش نموده اند که از فرمول پوکمون گو تقلید نموده و اثری مشابه آن بسازند اما در این میان فقط تعداد کمی خوش شانس بوده اند و توانسته اند به موفقیت هایی دست یابند. باید منتظر بمانیم و ببینیم سرنوشت The Witcher: Monster Slayer به کجا ختم خواهد شد.

در ادامه می تونید تریلر گیم پلی The Witcher: Monster Slayer را ببینید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1684

به "بازی موبایل ویچر این ماه عرضه خواهد شد؛ ویچر به سبک پوکمون گو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل ویچر این ماه عرضه خواهد شد؛ ویچر به سبک پوکمون گو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید