با گرانی مصالح قیمت مسکن ملی افزایش خواهد داشت؟

به گزارش عکس پارسی، تهران (پانا) - دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت افزایش مصرف و بعلاوه رشد قیمت میلگرد و فولاد باعث افزایش قیمت تمام شده واحدهای مسکن ملی خواهند شد.

با گرانی مصالح قیمت مسکن ملی افزایش خواهد داشت؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: با توجه به آنکه این ساختمان ها مصرفی و اکونومی هستند و جزو ساختمان های لاکچری محسوب نمی شوند اما افزایش مصرف و بعلاوه رشد قیمت میلگرد و فولاد باعث افزایش قیمت تمام شده واحدهای مسکن ملی خواهند شد.

به گفته فرشید پور حاجت افزایش قیمت میلگرد به کیلویی 17 هزار تومان و بعلاوه قیمت فولاد و سیمان با رشد چند برابری باعث شده که هزینه تمام شده ساخت مسکن افزایش یابد و همین امر خود در آینده بازار ساخت و ساز مسکن تاثیر گذار خواهد شد.

قیمت پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن متری 4 میلیون و 500 هزار تومان است که با این فرایند قیمت ها در مصالح ساختمانی قیمت هر واحد مسکن ملی کمتر از 6 میلیون تومان ساخته نخواهد شد.

در طرح نهضت ملی مسکن که دولت در قالب آن 4 میلیون واحد مسکونی در شهر های مختلف می سازد که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی قیمت تمام شده ساخت مسکن 4 میلیون و 500 هزار تومان است که وزیر راه و شهرسازی هم این قیمت را تایید نموده و اعلام نمود تا زمانی که قیمت مصالح ساختمانی افزایش نیابد قیمت تمام شده ساخت آن افزایش نخواهد یافت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2013

به "با گرانی مصالح قیمت مسکن ملی افزایش خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گرانی مصالح قیمت مسکن ملی افزایش خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید