برای ساخت 4 میلیون مسکن، 4 هزار هزار میلیارد باید هزینه گردد

به گزارش عکس پارسی، محمودزاده گفت: تمامی واحد های نهضت ملی مسکن بیمه کیفیت هستند و برای ساخت آن ها 4هزار هزار میلیارد تومان هزینه باید صرف گردد.

برای ساخت 4 میلیون مسکن، 4 هزار هزار میلیارد باید هزینه گردد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود محمود زاده گفت: 4 میلیون واحد مسکونی مورد هدف دولت است از نظر اقتصادی بیش از 4هزار هزار میلیارد تومان فقط در حوزه ساخت بدون لحاظ خدمات و زمین باید برای آن هزینه گردد.

او گفت: در صورتی که 70 درصد از هزینه ها مربوط به بخش مصالح ساختمانی باشد بیش از 2هزار و 800 هزار میلیارد در حوزه مصالح ساختمانی گردش اقتصادی ایجاد می گردد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی یکی از بحث های مهم در این بخش که در بیشتر نقاط کشور مطرح است، مصالح ساختمانی است که باید تامین گردد.

بعلاوه در حوزه ایجاد اشتغال هم طبق آمار های تدوینی در 120 متر ساختمان 2.2 شغل به صورت مستقیم وغیر مستقیم شغل ایجاد می گردد که در مجموع 8 ونیم میلیون اشتغال ایجاد می نماید.

او می گوید: در حوزه تسهیلات انتظار ویژه داریم که سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات حمایت کند. هم اکنون قرارداد با بزرگترین شبکه اجتماعی که 3ونیم میلیون نفر را پوشش می دهد داریم و 25 تفاهم با دستگاه های مختلف را منعقد نموده ایم که دو قرارداد آن که شامل ساخت 200 هزار مسکن است را با اتاق تعاون منعقد نموده ایم.

او گفت: در صنعت ساختمان کشور تمام پروژه های مسکن از بیمه کیفیت برخوردار خواهند بود و برای 10 سال تمام اجزای ساختمان بیمه شده است.

امروز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور، وزاری راه وشهرسازی و عضو کمیسیون عمران مجلس افتتاح شد.

این نمایشگاه از 21 تا 24 مرداد با حضور بیش از 900شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2066

به "برای ساخت 4 میلیون مسکن، 4 هزار هزار میلیارد باید هزینه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ساخت 4 میلیون مسکن، 4 هزار هزار میلیارد باید هزینه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید