بکارگیری تجهیزات یگان ویژه برای ضدعفونی کردن شهر ها

به گزارش عکس پارسی، فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان آماده است تجهیزات خود را برای ضدعفونی کردن شهر ها در اختیار نهاد های درمانی و بهداشتی و متولیان امر قرار دهد.

بکارگیری تجهیزات یگان ویژه برای ضدعفونی کردن شهر ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسن کرمی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت تجهیزات یگان ویژه برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مردم همواره پلیس و نیرو های یگان ویژه را در کنارخود دیده اند، یگان های ویژه محافظ مردم در برابر اشرار و اغتشاشگران هستند، اما این بار ویروس مهاجم در حال ضربه زدن به هموطنان است.

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی اضافه نمود: یگان ویژه آماده است برای حفظ جان مردم با تمام قوا وارد صحنه مبارزه با این بیماری گردد و تمام تجهیزات لجستیک خود را برای پالایش شهر ها به کارگیری کند.

وی گفت: یگان های ویژه آماده اند خودرو های سبک و سنگین خود مانند خودروی ضد شورش آبپاش راتق را برای ضدعفونی کردن شهر ها در اختیار نهاد های درمانی و بهداشتی و متولیان امر قرار دهند تا شیوع این بیماری در کشور کاهش پیدا کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی در پیش بینی حوادث و کاهش هزینه های احتمالی در بحران ها آماده است لذا با توجه به این سیاست، یگان ویژه درتمام عرصه ها حاضر به جانفشانی برای مردم است و همانگونه که در حوادث آبان و دی ماه، محافظ جان و در کنار مردم بود، امروز هم آمادگی خود را برای مقابله با این ویروس اعلام می نماید.

کرمی، یگان های ویژه را نگهبان امنیت مردم و یکی از عوامل ثبات در کشور دانست و بیان نمود: یگان ویژه با ارتقاء آمادگی خود و بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و برترین تجهیزات، به دنبال آرامش مردم در سراسر کشور و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است و انشاءالله که با تدابیر انجام شده مانند همواره، ملت ایران از این مشکل هم سربلند خارج خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 789

به "بکارگیری تجهیزات یگان ویژه برای ضدعفونی کردن شهر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکارگیری تجهیزات یگان ویژه برای ضدعفونی کردن شهر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید