تشکیل تعاونی تامین احتیاج صنایع دستی در بوشهر

به گزارش عکس پارسی، معاون صنایع دستی بوشهر از نشست هم اندیشی با مدیر تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای تشکیل تعاونی تامین احتیاج صنایع دستی در استان اطلاع داد.

تشکیل تعاونی تامین احتیاج صنایع دستی در بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، لیلا رحیمی امروز دوشنبه 9 تیر 99 در این باره گفت: تعاونی های تامین احتیاج بر اساس رشته های مختلف صنایع دستی تشکیل می شوند و می توانند با نظارت بر دیگر تعاونی ها به رشد بیشتر فراوری و بهبود شرایط کاری و فعالیت صنعتگران یاری نمایند.

او اضافه نمود: صنعتگران می توانند با تشکیل این تعاونی، در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام نمایند و پس از عضویت در این تعاونی به عنوان شخصیت حقوقی شناخته شوند و قابل رصد باشند.

معاون صنایع دستی بوشهر از مزیت های عضویت در این تعاونی گفت و تاکید نمود: آموزش، معرفی صنعتگران به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات با بهره کم و حضور در نمایشگاه ها به همراه دیگر شرکت ها از عمده مزیت های سودمند حضور در این تعاونی است.

رحیمی گفت: یکی دیگر از تعاونی های قابل تشکیل در استان تعاونی بانوان است که می تواند به اشتغال بانوان به ویژه بانوان روستایی یاری کند و بدین ترتیب دایره فعالیت آنان را توسعه ببخشد که برای تحقق این مورد هم کوشش خواهیم کرد که به پایان برسد.

در پایان مقرر شد با ارزیابی عملکرد صنعتگران صنایع دستی استان در رشته های مختلف این تعاونی تشکیل گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1038

به "تشکیل تعاونی تامین احتیاج صنایع دستی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل تعاونی تامین احتیاج صنایع دستی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید