جشنواره تابستانی هیرکان در ناهارخوران گرگان

به گزارش عکس پارسی، در حوزه گردشگری انتظارها از شهرستان گرگان به عنوان مرکز و پیشانی استان گلستان به مراتب بیشتر از دیگر شهرستان ها است. به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان در تلاشیم گرگان را با تمام پتانسیل ها، ظرفیت های گردشگری، طبیعی، تاریخی،صنایع دستی متنوع و تنوع اقوام آن به مسافران و گردشگران معرفی کنیم تا به مقصدی دائمی برای مسافران و گردشگران تبدیل گردد.

جشنواره تابستانی هیرکان در ناهارخوران گرگان

جشنواره تابستانی هیرکان به مناسبت ثبت جهانی جنگل های هیرکانی با حضور جمع کثیری از همشهریان و مسافران و گردشگران تابستانی شروع شد. جشنواره تابستانی هیرکان همزمان با سراسر استان یکشنبه 27 مردادماه 98 با استقبال مسافران و گردشگران در محور گردشگری ناهارخوران گرگان شروع شد.

از برنامه های اجرا شده در شب اول این جشنواره می توان به اجرای برنامه گروه موسیقی آیینی نجوای کتول، اجرای برنامه گروه موسیقی آئینی للوا، اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط هنرمندان طنزپرداز شهرستان، اجرای استندآپ کمدی علی غریب هنرمند طنز کشوری اشاره نمود.

یاسر قندهاری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان در مراسم جشن، ثبت جهانی جنگل های هیرکانی را افتخاری برای استان دانست و بر لزوم کوشش همگان برای حفظ، معرفی و ماندگاری این میراث جهانی تاکید نمود.

قندهاری با ارائه توضیحاتی در مورد برگزاری جشنواره تابستانی هیرکان به صورت همزمان در 14 شهرستان استان گلستان، گفت: هدف ما از برگزاری جشنواره تابستانی هیرکان در کنار ایجاد شور و نشاط و خاطره ای خوب از سفر به شهرستان گرگان برای مسافران و گردشگران تابستانی، معرفی آئین ها، آداب رسوم و ظرفیت های گردشگری شهرستان گرگان است.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: همگردی
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 295

به "جشنواره تابستانی هیرکان در ناهارخوران گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تابستانی هیرکان در ناهارخوران گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید