خبرنگاران توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان محروم ماکو

به گزارش عکس پارسی، ارومیه- خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: در راستای عدالت آموزشی، 31 هزار و 608 برگ بسته آموزشی چاپ و بین دانش آموزان روستایی و عشایری محروم این شهرستان توزیع شد.

خبرنگاران توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان محروم ماکو

نادر بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تعداد بسته آموزشی بین سه هزار و 95 دانش آموز که به اینترنت دسترسی ندارند، توسط راهبران آموزشی، مدیر و معلمان توزیع شد.

وی اضافه کرد: از اولین روز تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری کرونا، 90 درصد معلمان شهری در عرصه مجازی با احساس مسووولیت و بدون اجبار فعالیت می نمایند و دبیران ماکو در این کار جهادی در سطح استان پیشتاز بوده اند.

وی با اشاره به اینکه با شروع به کار شبکه شاد 100 درصد معلمان شهری در این شبکه حضور فعال دارند، ادامه داد: حدود 90 کلاس ابتدایی عشایری شهرستان به علت دسترسی نداشتن به گوشی هوشمند و اینترنت از این شبکه بی بهره هستند ولی معلمان عشایری ما با جدیت هر روز در محل با فراوری بسته های آموزشی و محتوایی سعی می نمایند، هیچ دانش آموزی از چرخه آموزشی دور نماند.

مدیر آموزش و پرورش ماکو اعلام کرد: همکاران فرهنگی در سطح شهرستان با فراوری بیش از 500 عنوان آموزشی در همه مقاطع نسبت به آموزش دانش آموزان اقدام نموده اند و در سایه این اقدامات برخی از این محتواها مانند عربی برای دبیرخانه کشوری و دروس شیمی و زیست شناسی برای تدریس استانی مورد استفاده نهاده شد که در صندلی خود قابل تقدیر است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 946

به "خبرنگاران توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان محروم ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع بیش از 31 هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان محروم ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید