پایش سلامت 835 هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از 835 هزار نفر مورد پایش سلامت و غربالگری جهت مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

پایش سلامت 835 هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا

صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از هفدهم اسفندماه سال گذشته همزمان با چندین استان پر خطر کشور در همه شهرستان های استان برگزار گردید که در انتها آن و تا روز سیزدهم فروردین جاری، 835 هزار و 395 نفر غربالگری شدند.

وی گفت: طی مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال احمر لرستان 36 پست در مبادی ورودی و خروجی شهر های استان دایر کرد و تمام کوشش خود را به کار بست که بتواند نقش مهمی در پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان نمود: از شروع طرح پایش سلامت در لرستان بیش از 2300 نفر روز از اعضای داوطلب با خدمت افتخاری خود برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار جمعیت هلال احمر لرستان رقم زدند و با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای با کادر درمان و در راستای مقابله با کرونا کوشش کردند.

رضایی ادامه داد: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعا 66 نفر مشکوک به کرونا بودند که از این تعداد بعد از آنالیز سایر علائم، 35 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان توضیح داد: توضیح اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان در بحث مبارزه با کرونا بسیار وسیع و گسترده بود و در بخش های ضد عفونی و گند زدایی، منازل و معابر، توزیع اقلام بهداشتی، ارائه پروتکل های آموزشی، حساس کردن شهروندان جهت مراقبت بیشتر، فراوری ماسک و ملزومات بهداشتی، اعضای داوطلب و جوانان ما حقیقتا نقش بسیار موثری داشتند.

وی اظهار کرد: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت با هلال احمر و یاری جهت مبارزه با کرونا به وسیله کد دستوری #112 در تلفن همراه خود، وجوه نقدی خود را مستقیم به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 881

به "پایش سلامت 835 هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایش سلامت 835 هزار نفر در لرستان جهت مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید