خبرنگاران مرکز نوآوری توسعه تعاون خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد

به گزارش عکس پارسی، مشهد- خبرنگاران- نخستین مرکز نوآوری و توسعه بخش تعاون خراسان رضوی چهارشنبه شب با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

خبرنگاران مرکز نوآوری توسعه تعاون خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در مورد این مرکز به خبرنگار خبرنگاران گفت: از جمله اهداف این مرکز آشنایی تعاونی و شرکتهایی که به صورت سنتی کار می نمایند با فناوری روز چه برای فروش مجازی و چه برای فعالیت آینده است.

اسماعیل سلطانخواه اضافه نمود: از این طریق شرکتهای دانشگاهی و دانش بنیان بیشتری تاسیس می گردد و اقشار دانشگاهی با ظرفیتهای بخش تعاون آشنا می شوند همچنین برنامه ریزی و شکل دهی ایده و شتاب دهنده برای رشد و شکوفایی شرکتهای تعاونی از دیگر اهداف این مرکز است.

وی ادامه داد: مرکز یاد شده با یاری مدیریت تعاون و همکاری شرکت تعاونی انگاره فیزیک توس تاسیس شده است و چند شرکت و 10 اتحادیه هم جزء مجموعه اعضای این مرکز تعیین شده اند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با تقویت این بخش، گامی در جهت اشتغالزایی و آشنایی با بخش تعاون مردم و ظرفیت آن و بازار فروش تعاونی در شبکه ها و خوشه های صنعتی در استان برداشته گردد.

هفت هزار و 500 تعاونی در خراسان رضوی فعال است که 2 هزار و 400 مورد آن در مشهد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1277

به "خبرنگاران مرکز نوآوری توسعه تعاون خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز نوآوری توسعه تعاون خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید